Як замовити?

 

1. Після викупу товару у китайського продавця, попросіть його відправити товар за адресою:
 
Адреса складу в Китаї (Пекін):
北京市朝阳区常营镇万象新天四区底商777库房(КОД КЛІЄНТА)
Поштовий індекс: 100024
Одержувач: 付佳
Номер телефону: 17301865185
 

Обов’язково, при відправці вантажу на накладній, вказуйте Ваш код клієнта.

Зразок заповнення

Рекомендуємо відправляти вантаж службами доставки по Китаю:

顺丰 shunfeng

圆通 yuantong

中通 zhongtong

Радимо не відправляти товар компанією – 百世 快递 bǎishìkuàidì, так як після відправки вона змінює трек і вже товар з внесеними замовленнями приходить на склад зовсім під іншим трек-номером, що не дає можливість виявити Ваше замовлення і воно відправляється без додаткових послуг в Україні, якщо на ньому вказано код клієнта. Якщо код клієнта не вказано на посилці, тоді вона лежить на складі до Вашого звернення до нас (іноді до одного тижня). Щоб уникнути подібних ситуацій, рекомендуємо відправляти посилки іншими компаніями.
 
2. Після відправки товару продавцем на наш склад, отримайте від продавця номер відслідковування посилки
 
3. Зайдіть в Ваш кабінет на http://fastway.com.ua/, оберіть розділ «Замовлення», «Додати позицію».
 
4. Створіть заявку на отримання вантажу до надходження посилки на наш склад в Китаї:

Трекномер –  номер для відстеження доставки посилки з Китаю, надається продавцем. Вносьте трекномер без пробілів.

Найменування позиції –  вкажіть найменування позиції. Наприклад, пальто.

Опис товару з Вашої заявки використовується для митного оформлення вантажу, тому воно повинно бути повним і конкретним. Не слід писати загальна назва групи товарів, наприклад, «особисті речі, аксесуари, одяг, біжутерія, електроніка» потрібно писати більш детально – «штани, плаття, кросівки».

Кожне найменування має бути вказано окремо, якщо у Вас кілька категорій товару в одній посилці відправленої продавцем, то їх слід вказати окремо. Для цього при внесенні позиції в замовлення на доставку вкажіть одне найменування та заповніть решту полів. Після заповнення всіх даних по одній позиції, натисніть на кнопку «Додати ще одне найменування» і внесіть наступне найменування. Продовжуйте додавати найменування товарів з даної посилки в Ваше замовлення поки не внесете весь товар. Після внесення всіх найменувань з посилки натисніть кнопку «Оформити замовлення».

Кількість – вкажіть кількість товару одного найменування.

Вартість 1 шт. в юанях –   вкажіть вірну вартість товару. Дана інформація потрібна для митного оформлення вантажу та нарахування страховки.

Коментар оператору   –  при замовленні послуги перевірки товару згідно з коментарем, в цьому полі вкажіть параметри товару.

Фото товару –  прикріпіть фотографію товару в разі якщо замовлена послуга перевірки товару згідно з коментарем і отриманий товар повинен відповідати фотографії.

Адреса одержувача   – кажіть одержувача вантажу.

Якщо Ви бажаєте скористатися послугою дропшіппінг, зазначив її при додаванні адреси. Замовлення оформлені за послугою “Дропшиппінг” відправляються Вашим клієнтам без брендованої упаковки fastway.com.ua. Так само, якщо необхідно, після надходження вантажу на склад до Києва, при підтвердженні посилки “Дропшиппінг” Ви зможете вказати суму, яку слід отримати від Вашого клієнта. Дані кошти будуть зараховані на Ваш рахунок в кабінеті fastway.com.ua і можуть бути виведені Вами або використані для оплати послуг. Для цього при підтвердженні посилки виберіть в способах оплати «Післяплата НП» і змініть суму післяплати до необхідної.

Доставка по території України здійснюється компанією:

nova–poshta-15-long_320px

Блок додаткових послуг  – оберіть додаткові послуги, які Ви бажаєте отримати до замовлення.

 

Збережіть замовлення або додайте ще одне найменування.
 
5.  Після надходження вантажу на наш склад він буде оброблений згідно Вашої заявки і автоматично (за замовчуванням) відправлений до України найближчим рейсом. Якщо Вами замовлені додаткові послуги і вантаж не відповідає Вашій заявці, то відправка вантажу за замовчуванням в Україну буде призупинена, до надання Вами згоди в особистому кабінеті на відправку в Україну.
 
6.  Після надходження вантажу на склад в Україні, буде сформована посилка з Вашим товаром, Ви отримаєте смс повідомлення і лист до особистого кабінету про вагу і суму до сплати. Підтвердіть посилку, сплативши її або виберіть послугу післяплати (оплата при отриманні).
 
7.  Підтверджена посилка буде відвантажена на склад Нової пошти згідно з регламентом роботи нашого складу.
 
8.  Якщо Ви очікуєте товар з інших рейсів і бажаєте його об’єднати в одну посилку, тоді дочекайтеся надходження всього товару на наш склад в Україні і тільки за тим підтвердіть посилку. Якщо під час надходження чергового вантажу на склад є непідтверджена Вами посилка, то в дану посилку автоматично буде додано надійшовший товар і Вам відправлено нове повідомлення про вагу і вартість посилки за умови, що в замовленнях і непідтвердженій посилці одна й та сама адреса доставки.
 
9.  Аналогічно, при використанні послуги «Дропшиппінг” якщо Ви бажаєте сформувати посилку Вашому клієнту від різних продавців, дочекайтеся надходження всіх позицій на наш склад в Україні для Вашого клієнта і потім підтвердіть посилку. Посилки на складі в Україні формуються за адресами отримання.
 
10. При використанні послуги «Дропшиппінг”, якщо Ваш продавець відправив однією посилкою кілька одиниць одного найменування і Вам необхідно кожну одиницю відправити різним одержувачам, зробіть так:

–  при додаванні позиції в кабінеті, під час формування заявки, заповнюючи графу «кількість», вкажіть кількість на одного одержувача, потім виберіть адресу даного одержувача, заповніть інші графи і натисніть кнопку «Додати ще одне найменування». Потім, в цій же заявці «Трекномер» залишається тим же самим, «Найменування позиції» залишаємо попереднє, вказуємо необхідну кількість даного товару для наступного одержувача і його адресу, заповнюємо інші графи. При необхідності додати наступного одержувача натисніть кнопку «Додати ще одне найменування». Продовжуйте додавати одержувачів в Ваше замовлення, поки не внесете всіх, потім натисніть кнопку «Оформити замовлення».
 
11. Конфіденційність і безпека транзакцій

– інформація, отримана від Вас під час розміщення замовлення, зберігається в нашій базі даних та використовується виключно для виконання Ваших розпоряджень та дій по Вашому платежу. Ні в якому разі, ця інформація не може бути передана третім особам.
– надаючи нам свої контактні дані, Ви даєте нам дозвіл зв’язуватися з Вами для уточнення будь-яких питань, що виникають в ході виконання наших послуг.
– всі платежі, зроблені Вами за наші послуги, здійснюються будь-яким із запропонованих способів оплати або з рахунку Вашого особистого кабінету fastway. Ми не зберігаємо дані кредитних карт або будь-які інші платіжні дані.