Запитання відповідь

Питання по доставці

Де знаходиться Ваш склад?

Наш склад знаходиться в місті Пекін.

Адреса складу: 北京市朝阳区常营镇万象新天四区底商777库房(КОД КЛІЄНТА)

Одержувач: 付佳

Телефон: +86 17301865185

Обов’язково, при відправці вантажу на накладній, вказуйте Ваш код клієнта.

Режим прийому товару: 10:00 до 18:00 без вихідних (крім святкових)

 

Якими службами доставки по Китаю краще відправляти вантаж?

Рекомендуємо відправляти вантаж службами доставки по Китаю:

顺丰 shunfeng

圆通 yuantong

中通 zhongtong

Радимо не відправляти товар компанією – 百世 快递 bǎishìkuàidì, так як після відправки вона змінює трек і вже товар з внесеними замовленнями приходить на склад зовсім під іншим трек-номером, що не дає можливість виявити Ваше замовлення і він відправляється без додаткових послуг в Україні, якщо на ньому вказано код клієнта. Якщо код клієнта не вказано на посилці, тоді вона лежить на складі до Вашого звернення до нас (іноді до одного тижня). Щоб уникнути подібних ситуацій рекомендуємо відправляти посилки іншими компаніями.

 

Чи потрібно клієнту займатися митним оформленням вантажу?

Митне оформлення вантажу здійснюється без втручання клієнта.

 

Чи будуть додаткові витрати на оплату мита та податків?

В тариф на доставку вже включені всі збори і мито.

 

Які максимальні габарити вантажу можливі?

Вантаж вважається не габаритним якщо кожна зі сторін не перевищує 40 см. Доставка великогабаритного вантажу неможлива. Звертайтеся з посиланням на товар в індивідуальному порядку через розділ «Повідомлення». Оригінальні коробки, що перевищують допустимі розміри, за замовчуванням будуть прибиратися. Узгоджуйте розміри оригінальної упаковки з продавцями завчасно!

 

Скільки разів на тиждень Ви відправляєте вантаж в Україну?

Відвантаження в аеропорт кожного робочого дня.

 

Які товари заборонені до перевезення?

Перелік товарів, заборонених до перевезення:

– крихкий вантаж, вироби зі скла та фарфору (склянки / чашки / пляшки / вази / кришталь і т. п.);

– вогнепальна зброя і боєприпаси до неї, холодна зброя та інші предмети, спеціально призначені для нападу та оборони (кастети, стилети, балончики з рідиною паралітичної дії тощо);

– вибухові, легкозаймисті та інші небезпечні речовини, військове спорядження, якщо інше не передбачено законодавством;

– наркотичні засоби, психотропні речовини, їх аналоги і прекурсори, включені Комітетом з контролю за наркотиками при Міністерстві охорони здоров’я до переліку наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, що підлягають спеціальному контролю відповідно до законодавства;

– радіоактивні речовини;

– алкогольні напої, лікарські препарати, тютюнові вироби;

– товари медичного призначення (маски, респіратори, термометри, пластирі);

– предмети непристойного та аморального змісту;

– дозволи на право носіння зброї, трудові книжки, військові білети, паспорти та інші документи, що посвідчують особу;

– товари, експорт яких здійснюється з порушенням прав інтелектуальної власності (в тому числі, товари, що містять символіку apple, або схожу на apple символіку);

– предмети, які становлять національне, історичне або культурне надбання народу, визначається відповідно до законів тієї чи іншої держави;

– насіння і посадковий матеріал; харчові продукти, продукти тваринного і рослинного походження; живих тварин;

– продукти, які швидко псуються (свіжі фрукти);

– ювелірні вироби, банківські папери і метали;

– мотоциклетні рами, двигуни, шасі та інше, що характеризуються як агрегати транспортних засобів (розібрані транспортні засоби);

– предмети, які за своїм характером або комплектацією можуть бруднити або псувати товари інших клієнтів.

Не відправляйте вантаж, який може стати причиною затримки на контролі авіабезпеки. Якщо вантаж буде затриманий через наявність в посилці заборонених товарів, його вартість не буде компенсована.

 

Що Ви не доставляєте крім заборонених товарів?

Так як нашим пріоритетом є максимально швидка доставка вантажів, то категорії товарів, які можуть вплинути на затримку в оформленні вантажу на митниці або на проходження контролю авіабезпеки, ми даними рейсами не доставляємо: рідини (в тому числі, вологі серветки, гелеві ручки), косметику, батарейки та вироби з ними (наприклад, кросівки з підсвіткою, навушники), мобільні телефони, планшети, ноутбуки, вироби з магнітами, акумуляторами, двигунами (моторами), годинники, запальнички (в тому числі і порожні), все, що пов’язано з курінням (електронні сигарети і т. д.), великогабаритний вантаж, продукти харчування, чай, ліки, порошкоподібні, пластичні речовини (наприклад, свічки, пластилін, фарби).

При запиті про можливість доставки, вказуйте точний опис товару та надавайте посилання на нього.

Якщо ми отримали вантаж, який не можемо доставити, то ми Вас про це попередимо.

При поверненні посилки продавцеві або відправці на інший склад в Китаї потрібно надати контакти одержувача (адреса, ім’я, телефон, так само Ваш ник / логін для продавця або код клієнта для іншої транспортної компанії).

 

Чи можу я оплатити доставку при отриманні вантажу?

Так. Після надходження вантажу в Україну, Ви можете вибрати оплату при отриманні (післяплата).

 

Чому чек з вартістю товару не був доставлений?

Для того, щоб не було додаткових витрат і перевірок на митниці ми їх не доставляємо.

 

Питання про замовлення та його оформлення

 

Що таке трек-номер?

Трек номер – це номер посилки відправленої продавцем до нас на склад за яким можна відстежити її шлях і знаходження. Він складається з цифр і іноді з символів, наприклад: 3254687089.

 

Якщо вказано «Прибрати зайву упаковку», то брендова теж не доставляється?

Так все вірно. Ця послуга надається для того, щоб зробити вагу товару менше. Якщо хочете залишити оригінальну упаковку, то при оформленні замовлення вказуєте «Залишити оригінальну упаковку».

 

Якщо в замовленні не обраний пункт «Дод. побажання по упаковці » коробка забирається за замовчуванням?

Якщо Ви хочете залишити упаковку, виберіть «Залишити оригінальну упаковку», якщо хочете її прибрати – «Прибрати оригінальну упаковку». Якщо Ви не обрали жоден варіант відправка здійснюється на розсуд співробітників складу в Китаї.

 

Чи перевіряєте Ви вантаж, що надійшов?

При прийманні весь вантаж перевіряється на відсутність заборонених до перевезення товарів. Для перевірки товару згідно Вашим очікуванням Ви можете замовити послугу перевірки товару, фотозвіту або інші послуги.

 

Ви перевіряєте товар на натуральність хутра/шкіри чи оригінальність бренду?

Ні, не перевіряємо. Співробітники складу не фахівці в цій галузі, і тому ми не можемо брати на себе відповідальність за ці характеристики товару. Колір, розмір, кількість, видимий брак та інше ми перевіряємо, якщо замовлена дана послуга. Також Ви можете скористатися послугою «Фотозвіт» і більш детально розглянути товар.

 

Яке найменування товару краще вказати при оформленні замовлення на доставку?

пис товару з Вашої заявки використовується для митного оформлення вантажу, тому воно повинно бути повним і конкретним. Кожне найменування має бути вказано окремо, якщо у Вас декілька найменувань в одній посилці, то їх слід оформити різними позиціями в одній заявці на відправку (дивитися інструкцію «Як замовити?»). ННе слід писати загальну назву групи товарів, наприклад, «особисті речі, аксесуари, одяг, біжутерія, електроніка» потрібно писати більш детально – «штани, плаття, кросівки».

 

Чи страхуємо ми товари?

Товар категорії «Не бренд» може бути застрахований за бажанням клієнта від втрати під час доставки з нашого складу в Китаї до нашого складу в Україні. Розмір страховки 3% від вартості зазначеної при оформленні заявки. Для посилок категорії «Бренд» та «Електроніка» страховка обов’язкова

 

Що буде, якщо моя посилка надійде на склад в Китай до створення мною замовлення?

У цьому випадку можливі два варіанти:

1. На посилці не вказано код клієнта і вона буде перебувати на складі в Китаї до моменту її внесення клієнтом в замовлення і повторного її сканування складом.

2. Якщо на посилці код клієнта вказано, то вона без надання додаткових послуг буде відправлена в Україну, а замовлення буде сформовано системою автоматично. Вам необхідно в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ порядку вказати адресу доставки до моменту прибуття посилки в Україну. Щоб Ви змогли зробити це вчасно, після створення замовлення Вам буде надіслано повідомлення. Даний вантаж після прибуття в Україну сортується в останню чергу, після надання ваги замовленням, що оформлені своєчасно. У разі ігнорування клієнтом повідомлень, склад в індивідуальному порядку має право стягувати плату за оформлення замовлень.

 

Як нараховується страховка до автоматичного замовлення?

 

При оформленні автоматичного замовлення за замовчуванням сума посилки становить 50 юанів. Страховка становить 3% від суми посилки. У розділі «Замовлення» клієнт вказує адресу доставки в Україну і вартість. При великій кількості товарів з 1 трек-номером склад розділяє замовлення на кілька позицій. Вказуйте, будь ласка загальну суму посилки біля позиції з написом «Страховка». Якщо у Вас виникають питання, будь ласка, звертайтеся до консультантів за допомогою до статусу позиції «Загружен на рейс»

 

Чому посилка повинна бути вже у Вас на складі в Китаї, але Ви її до сих пір не отримали?

Це можливо в наступних випадках:

— Ви не внесли посилку в заявку на доставку (не оформили замовлення з треком по Китаю) у Вашому кабінеті;

— номер посилки, вказаний в кабінеті, не вірний або внесений з пробілами.

 

Чому я замовляв фотозвіт, перевірку або просив залишити оригінальну упаковку, а Ви цього не зробили?

Це сталося тільки з однієї причини, Ви оформили замовлення після того, як він прибув до нас на склад. Для того щоб швидше доставити товар, ми за замовчуванням відправляємо товар в Україну, який надходить з Вашим кодом клієнта.

 

Що робити, якщо після фотозвіту мені потрібно частину товару повернути продавцеві, а решту відправити в Україну?

У такому випадку потрібно надати всі дані для відправлення посилки через особистий кабінет (адреса і фото товару, яке необхідно повернути), тільки після відповіді менеджера прийняти рішення по цій позиції «Погодитися», повідомивши оператору в коментарях до замовлення про повернення товару продавцю. Відправка товару по Китаю здійснюється тільки за рахунок відправника, тобто за рахунок клієнта.

 

Яким чином можна змінити адресу в замовленні до прибуття в Україну?

Для того, щоб в уже збереженому замовленні змінити адресу потрібно написати прохання в підтримку на сайті з номером позиції і вірною адресою для відправки по Україні, за умови, що вона збережена в особистому кабінеті в розділі «Адреси». Після надходження замовлення на склад в Україні змінити адресу немає можливості. Після підтвердження оператором, перевірте, будь ласка, чи все зроблено правильно.

 

Як Ви визначаєте що вважається брендом, а що ні?

Процедура наступна, при прийомі вантажу співробітником вноситься назва торгової марки кожного товару в файл. З 16 до 18, під час оформлення вантажу цей список відправляється митному брокеру, і він надсилає відповідь, які марки оформляти як не бренд, а які як бренд. Згідно цього списку товар вже оформляється як бренд або не бренд.

 

Питання по роботі з сайтом

 

Як отримати код клієнта?

Для цього вам необхідно пройти реєстрацію на сайті, після якої Вам автоматично буде присвоєно код клієнта (наприклад, персональний код 194).

 

Чи можливо з Вами працювати за системою дропшіппінг?

Так, для цього розроблено зручний інструментарій, який дозволяє компонувати вантажі відразу Вашому клієнту від різних продавців в одну посилку або партії вантажу від одного продавця різним клієнтам і брати з них оплату при отриманні в розмірі, який Ви вважаєте за потрібне. При наданні даної послуги, ми не використовуємо пакувальні матеріали з нашим логотипом. Як користуватися послугою можете прочитати в розділі «Як замовити?».

 

Чому я відповів Вам на смс або по e-mail, а Ви не зробили, те що просив у листі?

Повідомлення, які приходять Вам на телефон або електронну пошту – це розсилка, для того що б Ви оперативно отримали повідомлення про Ваше замовлення або посилку. Відповідати на них не потрібно! Для того, що б прийняти рішення по замовленню потрібно зайти в особистий кабінет до нас на сайт і відповісти на лист через розділ «Повідомлення». Тільки в цьому випадку ми отримаємо відповідь.

 

Чому я оплатив посилку онлайн, але при отриманні Ви встановили мені післяплату?

Ми не можемо вносити зміни / ставити післяплату клієнтам. Ви самостійно можете обрати спосіб оплати (онлайн, післяплата, поповнення рахунку через Нову пошту, із залишку на рахунку). Поширена помилка, це коли клієнт підтверджує посилку післяплатою, потім заходить в розділ «Мій рахунок» або «Посилки» і оплачує цю ж, вже підтверджену посилку, через інтернет. Якщо Ви хочете оплатити посилку онлайн потрібно натиснути на посилку, яка в статусі «Очікує оплати» і вибрати оплату через інтернет або якщо є залишок на рахунку, тоді оплатити «Із залишку на рахунку».

 

Чому сума післяплати більше вартості доставки з Китаю?

1. Тут можуть бути всі неоплачені додаткові сервіси, які є обов’язковими до сплати (фотозвіт, перевірка характеристик товару, які на момент оплати посилки були надані Вам в Китаї).

2. Вами була відправлена посилка післяплатою 1-3 дні тому, але за фактом гроші за цю посилку ще не отримані, тому система автоматично пропонує оплатити попередню посилку, яка вже відправлена Вам. В особистому кабінеті Ви можете просто зняти галочку з уже підтвердженої посилки, і підтвердити тільки вартість за доставку посилки, яку хочете відправити. Суму післяплати Ви також можете самостійно змінювати, так як ми надаємо послугу Дропшиппінг для клієнтів. Якщо виникають сумніви з приводу суми оплати Ви завжди можете звернутися в онлайн-підтримку та запитати про суму до сплати за доставку на Новій пошті. Будь ласка, підтверджуйте посилку в розділі «Посилки» і звертайте увагу на суму, яку Ви бачите, так як в майбутньому ми не будемо скасовувати післяплату, якщо в цьому немає нашої провини.

 

Чи поповнюєте ви рахунок Аліпей?

Так. Поповнення рахунку на аліпей 5% від суми переказу. Послуга надається клієнтам, які поповнили рахунок на необхідну суму шляхом збільшення суми післяплати посилки, відправленої через Нову пошту.

 

Чому вчора мені прийшла смс з однією вартістю доставки (курсом $), а сьогодні сума до оплати змінилася?

Курс $ встановлюється автоматично кожного дня. Перевіряється наявність готівкового долара в наступних банках: Приват, Ощад, Ексім, – та встановлюється курс того банку, де долар є в наявності. Якщо в банках немає в наявності готівкового долара, то встановлюється курс його фактичної купівлі в обмінниках.

Курс $ фіксується у нас на сайті на момент оплати (підтвердження доставки). Тобто, якщо посилка сформована 01-01-2018 по курсу 28.33, але підтверджена 05-01-2018 (курс 28.25), вартість доставки відповідно буде вже відрізнятися, так як курс долара на момент підтвердження посилки нижче, ніж в день її формування.

 

Як мені здійснити грошовий переказ через Нову пошту?

Здійсніть грошовий переказ через відділення «Нової пошти», яке надає цю послугу (уточнити відділення, де є каси ПостФінанс).

Дані одержувача Ви можете знайти у розділі “Мій рахунок”, обравши необхідний спосіб оплати.

Грошовий переказ через «Нову пошту» – 2% + 20 грн.

Після переказу коштів, перейдіть у розділ «Мій рахунок» в особистому кабінеті на сайті, натисніть на кнопку «Оплатити» або «Поповнити рахунок», виберіть спосіб оплати «Грошовий переказ через Нову пошту» і введіть номер транзакції і суму поповнення (дані в чеку).

Кошти будуть зараховані Вам на рахунок після отримання з каси Нової Пошти протягом 1-7 робочих днів.

 

Питання, пов’язані з посилками

 

Скільки часу посилка може зберігатися на складі?

Посилка може зберігається на складі в Україні 1 місяць. Після цього терміну оплата за доставку посилки стає обов’язковою. А через 2 місяці посилка може бути утилізована. Тому просимо вчасно забирати посилки.

 

Чому я просив відправити посилку, яка вже знаходиться в Києві, на іншу адресу або об’єднати посилку, а Ви цього не зробили?

Так як пріоритетом є сортування, формування і відвантаження посилок клієнтам, склад може не моментально відреагувати на Ваше звернення, але на нього обов’язково буде відповідь. Склад займається розділенням / об’єднанням посилок в першій половині дня. Якщо потрібно розбити / об’єднати посилку напишіть звернення через розділ «Повідомлення» з номером посилок і адресою, куди відправити. До підтвердження складом Вашого запиту на розділення чи об’єднання, посилки повинні залишатися в статусі «Очікує оплати». Розділити посилку можна тільки на 2 адреси, на 3 і більше адреси розбити немає можливості. Тільки після відповіді на повідомлення та оплати за доставку онлайн (в першій половині дня) посилки будуть відправлені згідно з Вашими побажаннями. Посилка вагою понад 10 кг / кількістю понад 10 позицій поділу не підлягає

У Вас є можливість змінити адресу в замовленні, яке ще не прибуло на склад (до статусу «На складі в Україні»). Для цього потрібно зберегти його в особистому кабінеті і звернутися в підтримку сайту. В цьому випадку Вам не доведеться чекати розформування посилок, вони будуть сформовані відповідно до Ваших замовлень.

 

Що буде, якщо протягом 5 днів не забрати посилку з відділення Нової Пошти?

Після закінчення безкоштовного терміну зберігання (5 робочих днів) посилка автоматично повертається до нас на склад. Якщо з якихось причин Ви не мали змоги отримати посилку на пошті, і не бажаєте, щоб вона поверталася до нас на склад, то потрібно повідомити нам про це. Тоді ми продовжуємо зберігання посилки вже за рахунок клієнта після його згоди.

 

Чи застрахована моя посилка при доставці по Україні?

Так, при оформленні посилки для відвантаження на «Нову пошту» вона страхується за замовчуванням на 200 гривень. Збільшення оціночної вартості посилки впливає на вартість доставки по Україні. Ви маєте можливість застрахувати посилку на будь-яку суму перед оплатою / підтвердженням посилки самостійно.

 

Чому ви пакуєте товар тільки в коробки?

Ми пакуємо товар клієнтів в коробки для безпеки вантажу. І хочемо, щоб вантаж прибув до клієнта цілим та без пошкоджень. Відбувається все наступним чином: отримуємо дані посилки у себе на складі в Китаї (припустимо 4 посилки) і прибираємо зайву упаковку, щоб клієнт не переплачував за неї (Не веземо ці 4 посилки як є, а обробляємо згідно із замовленням), відправляємо в Україну без зайвої індивідуальної упаковки в загальній тарі (п’ятишаровий, жорсткий картон для надійного транспортування при міжнародній доставці) з товарами інших клієнтів. При надходженні на склад в Києві, загальна тара розбирається і замовлення сортуються по клієнтам, підбирається індивідуальна упаковка під Ваш надійшовший товар. І по Україні йде не 4 різних посилки, а одна об’єднана (легка і максимально щільна), за яку Ви і розраховуєтесь.

 

Що робити, якщо товар прийшов не в повній кількості, пошкоджений або не відповідає моєму замовленню?

Дійте відповідно до інструкції, яку Ви отримали в повідомленні про відправку Вам посилки Новою поштою.

Разом з представником транспортної компанії, повинен бути складений «Акт прийому-передачі». Протягом 24 годин з моменту отримання посилки зверніться через систему внутрішніх повідомлень сайту та повідомте про даний випадок.