Новини

Цінмін в Китаї

26.03.2024


Шановні клієнти!
В період з 04.04 по 07.04 в Китаї проходить свято Цінмін (поминання покійних). У зв’язку з цим, з 4 по 7 квітня відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
Склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.
Дякуємо!

Увага! Змінюються тарифи на доставку та розмір страховки

01.02.2024


Шановні клієнти!
За останні два роки різні складові собівартості послуг доставки поступово зростали. Тому для продовження можливості надання Вам послуг з доставки вантажів, ми змушені підняти тарифи на доставку на 0,5 долара за кілограм та змінити розмір страхового збору з 2% на 3 % (для не бренду страхування за бажанням клієнта).
Нові умови доставки починають діяти на вантажі, які почнуть надходити на склад в Китаї з 9.02.2024 .
Дякуємо за розуміння.

Графік роботи на Китайський Новий рік 2024

08.01.2024


У період святкування Китайського Нового року компанія Fastway буде працювати за графіком:
— 08.02.2024 – останній день прийому вантажів на складі в Китаї;
— 17.02.2024 – початок прийому та обробки вантажів на складі в Китаї;
Плануємо:
* не бренд – крайнє відвантаження перед святами – 08.02, перше відвантаження після свят – 18.02.
* бренд – крайнє відвантаження – 31.01, перше – з 18.02.
— консультації будуть надаватися у звичайному режимі;
— склад в Україні буде працювати по мірі необхідності.
* Графік може корегуватися відповідно до графіка роботи митних органів та поштових служб.

Графік роботи в новорічні свята

26.12.2023


Склад в Китаї:
31.12, 01.01 — вихідні.

Склад в Києві:
31.12,01.01 — вихідні.

Сall-центр:
01.01 — вихідний.

*Графік може бути змінений, оскільки залежить від роботи митних та поштових служб.

Інформація по доставці бренду

20.12.2023


Шановні клієнти! Інформуємо Вас про ситуацію, яка склалася з рейсами з брендовим товаром, які рухалися транзитом через Польщу в період блокування польсько-українського кордону польською стороною.
Ситуація наступна: блокування кордону продовжується, транзитний час переміщення вантажу по території Польщі завершився, подовження транзитного часу знаходження даного вантажу неможливе та небезпечне. Єдине можливе рішення в даній ситуації, яке б не допустило втрати вантажу, є повернення даних рейсів назад до Китаю, їх переоформлення та відправлення резервним маршрутом.

Процес вже розпочався, частина вантажу вже прибула до Китаю і буде відправлена найближчим брендовим рейсом резервного маршруту. Товари у Вашому замовленні змінять номер рейсу в даному випадку. Частина вантажу ще знаходиться в Польщі і після завершення митних процедур буде повернута до Китаю з подальшою відправкою в Україну.

В будь-яких позаштатних ситуаціях з брендовим товаром для нас є головним завданням не допустити втрати вантажу, не зважаючи на часові та фінансові втрати. На даний час, так як вже частина вантажу повернулася до Китаю, нам це вдається.

Розуміючи всю складність доставки даної категорії вантажів та з огляду умов роботи з брендом (з якими Ви погодилися при оформленні замовлення), просимо Вас з розумінням ставитися до подібних ситуацій, які неможливо виключити при роботі з даним товаром, та просимо Вас бути відповідальними стосовно страхування брендового товару. Страхування є обов’язковим і у випадках втрати вантажу ми гарантуємо клієнтам виплату повної страхової суми, яка зазначена в замовленні.

Після нормалізації транзиту в Польщі ми знову повернемося до даного маршруту, як більш оптимального та швидкого, про що Вас додатково проінформуємо.

Дякуємо за Вашу довіру і розуміння.

Інформація по доставці бренду

28.11.2023


Шановні клієнти!
У зв’язку з ситуацією на польскому кордоні основна частина бренду, яка зараз в процесі доставки, затримується. Працюємо над пришвидшенням вирішення питання.

По новому брендовому вантажу, який прибув на склад Китаї, ми прийняли рішення відправляти старим (попереднім) маршрутом. Рішення прийняте для того, щоб він не очікував, поки ситуація в Польщі буде вирішена, оскільки ми не знаємо коли це відбудеться. Найближчим часом (протягом декількох днів) все буде відвантажено зі складу в Китаї та буде відправлено декількома рейсами.

Просимо очікувати. Дякуємо.

День Заснування КНР

25.09.2023


Шановні клієнти!
З 29 вересня по 6 жовтня в Китаї відзначають День Заснування КНР. У зв’язку з цим з 29.09 по 06.10 відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.

В цей період склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.

Сall-центр та склад в Україні працюють у звичайному режимі.

Просимо врахувати в роботі. Дякуємо.

Запуск нового маршруту для доставки брендових товарів

02.08.2023


Шановні клієнти!
Повідомляємо Вам про запуск нового маршруту для доставки брендових товарів з Китаю. Даний маршрут дозволяє прискорити швидкість доставки та збільшити кількість відвантажень на тиждень. Максимальний термін доставки отриманих рейсів склав 19 календарних днів з моменту вильоту, мінімальний – 7 днів, середній – 13 днів.
В перший тиждень відвантаження бренду по новому маршруту було відправлено 4 рейси, у другий тиждень – 4 рейси, у третій тиждень – 3 рейси, і на цьому тижні поки відвантажено 2 рейси.
В подальшому плануємо вдосконалювати даний маршрут з метою скорочення термінів доставки та збільшення кількості рейсів на тиждень.
На даний маршрут не допускаються небезпечні товари (з батарейками, магнітами, рідинами, тощо) та вантажі, довжина яких становить понад 60 см. Брендові товари, які не можуть бути доставлені новим маршрутом, будуть доставлятися попереднім брендовим маршрутом для небезпечних та великогабаритних вантажів. Нагадуємо Вам про специфіку доставлення даної категорії вантажу, обов’язкове страхування товару та рекомендуємо ще раз ознайомитися з умовами доставки даної категорії в розділі “Тарифи”.

Фестиваль човнів-драконів в Китаї

21.06.2023


Шановні клієнти!
У зв’язку з проведенням фестивалю човнів-драконів, в Китаї  22 та 23 червня святкові дні. В ці дні склад буде продовжувати роботу з приймання та обробки вантажів, але відвантаження в аеропорт не будуть здійснюватися.
З 24 червня все за стандартним графіком.

Графік роботи на Свято праці (День праці) в Китаї

24.04.2023


З 29.04 по 02.05 – вихідні дні в Китаї, прийом і відправка вантажів здійснюватися не будуть.
03.05 – склад відновлює роботу.
04.05 – перше відвантаження в аеропорт.
Відстежуйте інформацію по рейсам в особистому кабінеті.

Графік роботи може змінюватися відповідно до обставин.

Відновлення швидкої доставки з Китаю

06.02.2023


Шановні клієнти, напередодні Китайського нового року (з 14.01) ми почали відвантажувати небрендові товари новим маршрутом, також, відновили щоденні відвантаження даних товарів (кожного робочого дня, крім неділі та святкових днів).

Мінімальний термін доставки нового маршруту склав 4 дні (рейс 3654), максимальний 16 днів, середній 10 днів.

Перший рейс (3660) після китайського НР, відвантажений 31.01, вже сьогодні зранку у Києві – термін склав 6 днів, після розмитнення будемо надавати вагу.

В щоденне відвантаження потрапляє товар, який надходить в день відвантаження та оброблений складом до 16-00. Як правило це всі товари, по яким відсутні уточнення до клієнта. Тому Ваш товар знаходиться мінімальний час на нашому складі у Китаї, і, як правило, в день його отримання обробляється та відвантажується в аеропорт.
Даним маршрутом доставляємо небрендові товари без рідин, магнітів, батарей, довжиною до 60 см.
Продовжуємо роботу над розробкою маршрутів для інших товарів. Дякуємо Вам.

Зміна адреси складу в Китаї

19.01.2023


Шановні клієнти, після китайського нового року змінюється локація складу в Китаї. Просимо прийняти до уваги та внести необхідні корективи в роботу. Дякуємо.

Нова адреса складу в Китаї: 北京市朝阳区常营镇万象新天四区底商777库房(КОД КЛІЄНТА)
Поштовий індекс: 100024
Одержувач: 付佳
Номер телефону: 17301865185

РЕКОМЕНДУЄМО! Замовлення, викуплені з 20.01.2023, вже направляти на новий склад в Китаї, щоб уникнути часових втрат на пересилку по Китаю.

Вантаж , який буде надходити на стару адресу до 30.01.2023 буде переміщатися на новий склад в Китаї за наш рахунок. З 31.01 не несемо відповідальність за вантаж, який буде надходити на стару адресу складу.

Графік роботи в новорічні свята в Україні та на Китайський Новий рік 2023

28.12.2022


Шановні клієнти!
Під час новорічних свят в Україні та в період святкування Китайського Нового року компанія Fastway буде працювати за звичайним графіком, БЕЗ ВИХІДНИХ:
– консультації будуть надаватися у звичайному режимі;
– склад в Китаї буде приймати посилки та буде відвантажувати їх для відправки в Україну по мірі роботи кур’єрів та аеропотів в Китаї;
– склад в Україні буде працювати згідно графіка роботи поштових служб та по мірі необхідності.

День Заснування КНР

27.09.2022


Шановні клієнти!
З 1 по 7 жовтня в Китаї відзначають День Заснування КНР. У зв’язку з цим з 1 по 7 жовтня відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
В цей період склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.
Сall-центр та склад в Україні працюють у звичайному режимі.
Просимо врахувати в роботі. Дякуємо.

Покращення термінів доставки небрендового вантажу

03.09.2022


Шановні клієнти!
Раді Вас повідомити, що ми запустили новий, більш швидкий, маршрут для небрендових товарів. Вчора ми вже отримали перший рейс 3553, термін доставки склав 10 повних календарних днів. Від сьогодні весь небренд буде відправлятися цим новим маршрутом. Поки планується 2-3 рейси на тиждень з небрендом. Також, даний маршрут буде вдосконалюватися з метою скорочення терміну доставки. Дякуємо Вам.

Відновлення перевезення вантажу категорії “бренд”

29.06.2022


Шановні клієнти!
Нам вдалося реалізувати безпечний варіант доставки бренду в період війни. Перші вантажі з брендом вже видаємо. Тому оголошуємо про відновлення доставки бренду. Тариф, по якому ми можемо його зараз перевозити становить 24 дол. за кг.. Бренд, який надходитиме на склад у Китаї з 4.07.2022, буде відправлятися по новому тарифу. Термін доставки за новим маршрутом становить орієнтовно 2-3 тижні з моменту вильоту. Після перемоги і відкриття повітряного простору України, докладемо усіх зусиль для повернення попередніх термінів доставки і вартості бренду.

Дякуємо за розуміння та підтримку!

Шановні клієнти, інформуємо Вас про ситуацію з доставкою вантажів з Китаю на даний час

27.06.2022


У зв’язку з поверненням мита і ПДВ на імпортні товари та розмитнення авто з 1 липня 2022 року, на усіх пунктах пропуску на кордоні Польщі з Україною з минулого тижня утворилися великі черги на проходження митного оформлення. Також, зросла кількість гуманітарних вантажів, які оформлюються позачергово. На даний час на кордоні з Польщею очікуємо на митне оформлення п’яти рейсів з не брендом.

Не зважаючи на усі виклики та складнощі доставки вантажів в період війни, ми розробляємо альтернативний маршрут з кращими термінами доставки не бренду та з частішими відвантаженнями зі складу в Китаї. Новий маршрут дозволить скоротити час доставки не бренду в 2-3 рази. Зараз відбувається тестування маршруту з неклієнтським вантажем. Прогнозуємо запуск даного маршруту з наступного місяця. Як тільки пропозиція буде готова, одразу Вас повідомимо.

По бренду ситуація наступна: як повідомлялося раніше, ми продовжили роботу над пошуком безпечних варіантів доставки бренду. Було розроблено та протестовано три маршрути для доставки бренду, ми обрали оптимальний і після тестових відправлень були відвантажені бренди, які знаходилися на складі. З минулого тижня вже почалася видача бренду і продовжилися нові відвантаження з Китаю з брендом. Нові терміни та умови доставки брендів додатково повідомимо.

Дякуємо за розуміння та підтримку!

Відновлюємо відправлення з Китаю!

01.04.2022


Шановні клієнти!
Під час воєнного стану, у зв’язку з закриттям повітряного простору України, нами розроблялися альтернативні варіанти доставки вантажу, проводилися їх тестування. Результати тестових відправлень показують терміни 3-5 днів з моменту вильоту літаком з Китаю до країн Європейського Союзу та до 7 днів наземним транспортом з країн ЄС до України з розмитненням на Західній регіональній митниці. Тому від сьогодні (01.04.2022), ми відновлюємо відправлення з Китаю не брендових товарів. Вже готуються до відправлення три рейси з товарами, які знаходяться на складі у Китаї.

Так як маршрут пролягає через Європу, доставка бренду поки неможлива, але ми продовжуємо пошук варіантів його безпечної доставки і повідомимо Вас, як тільки це стане можливим.

Не брендовий вантаж, який на момент початку війни знаходився на етапі доставки, наразі, перебуває на транзитних складах. Його переоформлення по законодавчо-юридичним нормам на нові маршрути поки неможливе, але ми продовжуємо вирішувати дану ситуацію.

Не зважаючи на здороження фрахту та витрат новими маршрутами, ми, поки це можливо, залишаємо тариф на доставку не бренда 17 дол. за кг основна група товарів (22 дол. електроніка). Видача вантажу буде здійснюватися по комерційному курсу дол/грн на момент зважування на складі у Києві.

Нагадуємо графік роботи служби підтримки:
Call centre – з понеділка по суботу – з 10:00 до 16:00.
Он-лайн чат – з понеділка по суботу – з 10:00 до 19:00.
Неділя – вихідний.

Також, повідомляємо, що склад у Кієві від 11.04.2022 буде здійснювати більш системне відвантаження посилок на Нову пошту. Склад буде працювати по мірі можливості, оскільки наші працівники залучені в тер. обороні та волонтерстві. Відвантаження підтверджених посилок буде здійснюватися о 16:00 (в день відвантаження) та протягом 1-3 днів після підтвердження.

Дякуємо за розуміння та підтримку.
Слава Україні!

Товари в наявності на складі в Україні

27.01.2022


Шановні клієнти!
На складі в Україні в наявності є товари наступних категорій:
– жіночий одяг, чоловічий одяг, взуття, сумки, товари для дітей, для тварин, для дому, для рукоділля, для рибалки, канцелярія, товари для авто, електроніка.
Дані товари можна забрати, оплативши тільки за доставку з Китаю до України. Товари відносяться до різних категорій вантажу (бренд, не бренд, електроніка), але доставка буде рахуватися по одному тарифу 17 дол./кг..
Переглянути товари можна за посиланням >>Товари в наявності на складі. Для формування посилки з обраними товарами, просимо через розділ “Повідомлення” надсилати список артикулів. Посилки просимо формувати від 5 кг. Для клієнтів, у яких немає активних посилок, відправка можлива лише при онлайн оплаті.
Так як в приоритеті обробка Ваших замовлень, збір посилок із залишками на складі буде проводитися в другу чергу, по мірі наявності вільного часу на складі в Україні (на протязі тижня).
Просимо уважно обирати товари, враховуючи їх вагу. Після формування посилки переукомплектовуватися не будуть. Дякуємо за розуміння.

Зміна адреси складу в Китаї

07.01.2022


Шановні клієнти, у зв’язку з розширенням, зміною логістичних маршрутів та з метою прискорення оборобки вантажів буде змінено локацію складу в Китаї.
Нова адреса складу в Китаї: 付佳 17301865185 北京市朝阳区常营镇东方华瑞北区一层A110室。

До 14.01.2022 (включно) вантаж буде прийматися і відправлятися зі старої адреси.
З 15.01.2022 по 17.01.2022 – вантаж відправлятися не буде, склад переїжджає.
З 18.01.2022 відправлення вже будуть здійснюватися з нового складу в Китаї.
РЕКОМЕНДУЄМО! Замовлення, викуплені з 11.01.2022, вже направляти на новий склад в Китаї, щоб уникнути часових втрат на пересилку по Китаю.

Увага! Вантаж , який буде надходити на стару адресу з 15.01 по 20.01 буде переміщатися на новий склад в Китаї за наш рахунок. З 21.01 не несемо відповідальність за вантаж, який буде надходити на стару адресу складу.

Графік роботи на Китайський Новий рік 2022

07.01.2022


У період святкування Китайського Нового року компанія Fastway буде працювати за графіком:
— 26.01.2022 – останній день прийому вантажів на складі в Китаї;
— 11.02.2021 – початок прийому та обробки вантажів на складі;
— консультації будуть надаватися у звичайному режимі;
— склад в Україні буде працювати по мірі необхідності.

Відновлення роботи з брендом

29.12.2021


Шановні клієнти!
Раді повідомити про відновлення роботи з брендом.

Прийнявши рішення відправити нам на склад вантаж категорії “бренд” Ви розумієте наступні ризики та автоматично погоджуєтеся з ними:
1. через різні обставини дана категорія вантажу може проходити митне оформлення довше, ніж зазвичай, як в Китаї, так і в Україні;
2. можлива ситуація, коли для даного вантажу може не вистачати фрахту, у зв’язку з чим доставка такої категорії може бути обмеженою;
3. товар категорії “бренд” може бути конфіскований або втрачений під час доставки, тому рекомендуємо вказувати реальну вартість товару для його подальшого страхування. У випадку втрати або конфіскації проводиться компенсація лише тієї суми, на яку товар був застрахований. Виплата страховки можлива та відбувається після встановлення факту конфіскації/втрати вантажу;
4. на будь-якому етапі доставки “бренд” може бути зупинений компетентними службами. У такому разі повернення товару до Китаю та по Китаю здійснюється за рахунок клієнта.

У разі настання будь-якого з випадків, претензії по ним не приймаються та не можуть виступати предметом суперечки.

!!! Просимо врахувати в роботі:
– тариф на доставку бренду – 22 дол. за кг.
– товари з логотипом Apple не доставляємо.
– якщо фрахту для доставки даного вантажу буде недостаньо, компанія може призупинити або обмежити прийом бренду, про що додатково повідомить клієнтів.
– якщо клієнт не дотримується вищеописаних умов, компанія в односторонньому порядку має право припинити з ним співпрацю.

Графік роботи в новорічні свята

16.12.2021


Склад в Китаї:
31.12 — планується останнє відвантаження в аеропорт.
01.01, 02.01 — вихідні, посилки не будуть прийматися на складі.
01.01-03.01 – відвантаження на митницю здійснюватися не будуть.

Склад в Києві (згідно графіка поштових служб):
31.12 — до 17:00
01.01, 02.01, 07.01 — вихідні, посилки відправлятися не будуть.

Сall-центр:
31.12 — 10:00-16:00, онлайн-чат – до 21:00
01.01, 02.01 — консультацію можна отримати в онлайн-чаті з 12:00 до 16:00.

*Графік може бути змінений, оскільки залежить від роботи митних і поштових служб.

Зміна тарифів

18.10.2021


Шановні клієнти!
На ринку авіаперевезень, з початку вересня, значно подорожчали тарифи на доставку. Ми тримали діючі тарифи максимально довго без змін, але такої можливості вже не має. Тому на весь новий вантаж категорії не бренд, який надходитиме з 23.10.2021 на наш склад в Китаї, буде діяти новий тариф 17 дол. за кг. На бренд 22 дол. за кг.

14-17 жовтня святкові дні в Україні

14.10.2021


Шановні клієнти!
З 14 по 17 жовтня святкові дні в Україні.
У зв’язку з державними вихідними не весь вантаж, який прилетів в Україну, ми в цей період зможемо видати.

Інформація по доставці з Китаю

11.10.2021


Шановні клієнти!
Від сьогодні (11.10) в аеропорту Шанхая зняті карантинні обмеження. Відповідно, на цьому тижні відновиться швидкість обробки та вильотів всіх небрендових товарів.

По бренду ситуація наступна:
– його накопичилася надмірна кількість за рахунок відмови більшості карго компаній з вересня місяця його доставляти в Україну. Відповідно, їх клієнти цей вантаж перенаправили до нас. Також накопичення вантажу відбулося через те, що в період свят бренд не відвантажувався, а наш склад працював на прийом вантажу.
З іншого боку спостерігається недостатня кількість фрахту для вивезення даної категорії вантажу.

У зв’язку з цим нами прийняте рішення призупинити приймання нового бренду до моменту вивезення вже накопиченого.
Просимо Вас не надсилати новий бренд на наш склад до наступного повідомлення. Дякуємо.

День Заснування КНР

29.09.2021


Шановні клієнти!
З 1 по 7 жовтня в Китаї відзначають День Заснування КНР. У зв’язку з цим з 1 по 7 жовтня відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
В цей період склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.
Сall-центр та склад в Україні працюють у звичайному режимі.
Просимо врахувати в роботі.

Інформація про вильотам з Китаю

18.09.2021


Шановні клієнти, в аеропорту Шанхая продовжуються спостерігатися затримки в оформленні вантажів та вильоті рейсів. На даний час це зумовлено низкою таких чинників:
1. Продовження карантинного періоду та запобіжних заходів розповсюдження COVID-19, які впливають на пропускну здатність аеропорту Шанхая.
2. Негативні наслідки нещодавнього тайфуну Чанту, які призвели до тимчасового закриття аеропорту Шанхай.
3. Високий сезон, значне збільшення кількості вантажів і, як наслідок, відсутність необхідної кількості рейсів – затримки вильотів.
4. Наближення свят в Китаї 19, 20, 21 вересня та 1-7 жовтня, що призводить до збільшення кількості перевірок вантажів. У святкові дні аеропорт обробку вантажів проводити не буде.

Затримки в оформленні та вильоті рейсів з не брендом менші, порівняно з брендом/електронікою. Також, у зв’язку з додатковими перевірками на передодні свят, ризики при доставці брендів/електроніки зростають, тому ми просимо клієнтів враховувати це при відправленні до нас брендових товарів/електроніки і наполегливо рекомендуємо страхувати товар на повну його вартість.

Ми продовжуємо робити все можливе для прискорення всіх етапів доставки вантажів. Дякуємо.

Свято Чжунцю в Китаї

18.09.2021


Шановні клієнти, у зв’язку зі святом Чжунцю в Китаї, яке буде проходити з 19 по 21 вересня, склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу. Відвантаження в аеропорт проводитися не будуть у зв’язку з вихідними.

Інформація про вильотам з Китаю

11.09.2021


Шановні клієнти!
Обмеження та додаткові обов’язкові карантинні заходи, введені в аеропорту Шанхаю, які впливають на пропускну здатність аеропорту, подовжені на тиждень до 17 вересня. Це продовжує спричиняти затримки в оформленні та підготовці до вильоту вантажів. Деяка частина рейсів вже оформлюється та вилітає швидко, але більшість вантажів ще оформлюються з затримками. Ми розраховуємо на скасування обмежень 17 вересня та робимо усе можливе, щоб більшість рейсів оформлювалися/вилітали швидше. Дякуємо.

Інформація про вильотам з Китаю

03.09.2021


Шановні клієнти!
У зв’язку зі зміною в Шанхаї епідеміологічної ситуації по COVID-19, в аеропорту Шанхаю введені додаткові обов’язкові карантинні заходи, які впливають на пропускну здатність аеропорту. Це спричиняє затримки в оформленні та підготовці до вильоту вантажів. Можливість скасування даних заходів буде розглядатися 10 вересня. Просимо врахувати це в роботі. У разі скасування даних заходів раніше та відновленні швидкості обробки вантажі в аеропорту Шанхая ми Вас додатково повідомимо. Дякуємо.

Інформація про відвантаження посилок на Нову пошту

02.09.2021


Шановні клієнти!
Доводимо до Вашого відома, що посилки, відвантажені вчора (01.09) на 6 відділення Нової пошти, не були вчасно відправлені по Україні через зміни, які вводить Нова пошта у своїй роботі. Відділення не встигло впровадити ці зміни, що призвело до затримки в обробці посилок Новою поштою.
Від сьогодні (02.09) посилки будуть відвантажуватися на 13 відділення Нової пошти о 19:00. Посилки можна отримати день у день на 13 відділенні після 19:00.
Ми слідкуємо за ситуацією на 6 відділенні. Як тільки вона покращиться, відвантаження посилок на 6 відділення буде відновлено.

Свято початку літа в Китаї

08.06.2021


У Китаї щорічно проходить Свято початку літа (端午节), свято човнів-драконів (Дуаньу) офіційно з 12 по 14 червня.
Вихідні дні на складі в Китаї: 12 і 13 червня. У ці дні відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
Відвантаження бренду відновлюється з 15 червня.

Графік роботи на травневі свята

26.04.2021


Свято праці (День праці) в Китаї офіційно святкують з 1 по 5 травня включно. В цей період ми працюємо за наступним графіком:
З 1 по 3 травня – вихідні дні в Китаї, прийом і відправка вантажів здійснюватися не будуть.
Відвантаження в аеропорт будуть проводитися 4 та 5 травня по можливості.
Відстежуйте інформацію по рейсам в особистому кабінеті.
З 6 числа відновлюємо стандартний режим роботи.

У період свят в Україні склад в Києві працює згідно з графіком транспортних компаній:
«Нова пошта» – 01.05 та 03.05 – вивезення посилок зі складу о 17:00. 02.05 – вихідний.

Колл-центр:
1.05 та 2.05 – консультацію можна отримати з 18:00 до 22:00 через особистий кабінет
3.05 – консультацію можна отримати з 10:00 до 16:00 та з 18:00 до 22:00 в онлайн-чаті
4.05 та 10.05- колл-центр працює з 10:00 до 16:00, онлайн-чат до 22:00
9.05 – консультацію можна отримати з 10:00 до 16:00 в оналйн-чаті або через особистий кабінет

Графік роботи може змінюватися за обставинами.

Відправка по Китаю за рахунок відправника

16.04.2021


Шановні клієнти, у разі відправлення товару назад продавцеві або на інший склад в Китаї з 16.04.2021 відправка по Китаю буде здійснюватися лише за рахунок відправника та тільки після оплати виставленного рахунку за доставку по Китаю. Зміни внесено з метою пришвидшити обробку таких запитів, оскільки витрачається багато часу на те, щоб домовитися з отримувачем про оплату посилки. Також, часто виникають випадки, коли навіть після всіх домовленостей отримувач відмовляється прийняти посилку за свій рахунок, і посилка повертається нам на склад, що призводить до додаткових грошових та часових витрат.
Дякуємо за розуміння.

Цінмін в Китаї. Свято поминання покійних

30.03.2021


В період з 03.04 по 05.04 в Китаї свято Цінмін (поминання покійних). У зв’язку з цим, з 3 по 5 квітня на складі в Китаї вихідні дні. Відвантаження в аеропорт в цей період проводитися не будуть.
З 06.04 працюємо в звичайному режимі.

Відновлення роботи після свят

24.02.2021


Шановні клієнти, інформуємо Вас про повне відновлення роботи після святкування китайського Нового року. Перші рейси 2657, 2658, 2659(бренд) були відвантажені в аеропорт в понеділок 22.02 ввечері і вранці 23.02. Вже пройшли всі необхідні етапи оформлення та вилетіли в Україну. Сьогодні, 24.02, ці рейси вже прибули в Україну, і після розмитнення будуть відвантажуватися на Нову пошту. Наступні вильоти теж відбуваються за планом і завтра очікується прибуття рейсів 2660, 2661, 2662 (бренд).
Дякуємо Вам.

Робота в Китайський Новий рік

18.02.2021


Шановні клієнти!
2.02.2021 ми планували зробити останні відправлення вантажів перед Китайським Новим роком. Але так, як після даної дати вантажі продовжили надходити, ми подовжили роботу складу і приймання вантажу до 8 числа включно, щоб жоден товар не залишився на складі на китайський новий рік. І з 3 по 8 лютого відвантажили додатково 8 рейсів, незважаючи на затримки в оформлені та доставці в даний період (початок свят в Китаї). Даний вантаж вже доставлений.
Відповідно, ми плануємо розпочати обробку та відправлення вантажів якнайшвидше, щойно з’явиться така можливість на митниці та в логістиці. Склад в Китаї розпочинає свою роботу з 20 лютого. Дякуємо Вам.

Графік роботи на Китайський Новий рік 2021

11.01.2021


У період святкування Китайського Нового року компанія Fastway буде працювати згідно наступного графіка:
— 02.02.2021 – останній день прийому вантажів на складі в Китаї;
— 11.02.2021-17.02.2021 – святкові дні в Китаї;
— З 23.02.2021 – склад в Китаї працює у звичайному режимі;
— консультації будуть надаватися у звичайному режимі;
— склад в Україні буде працювати по мірі необхідності.

Графік роботи в новорічні свята

23.12.2020


Склад в Китаї:
31.12 — планується остання відвантаження в аеропорт
01.01, 02.01 — вихідний, прийом і відправка вантажів здійснюватися не будуть.
04.01 — планується перше відвантаження в аеропорт

Склад в Києві (згідно графіка поштових служб):
31.12 — до 17:00
01.01, 07.01 — вихідний, посилки відправлятися не будуть

Сall-центр:
01.01 — вихідний, консультацію можна отримати в онлайн-чаті з 10:00 до 20:00
02.01, 03.01 — консультацію можна отримати в онлайн-чаті з 10:00 до 16:00

*Графік може бути змінений, оскільки залежить від роботи митних і поштових служб.

Зміна тарифів

15.12.2020


Шановні клієнти!
З понеділка (21.12.2020.) діють нові тарифи на доставку:
– не бренд – 15 дол. за 1 кг.
– бренд, електроніка – 18 дол. за 1 кг.
Підвищення тарифів зумовлене високим сезоном, подорожчанням авіа фрахту для швидкої доставки.

Зміни в графіку роботи

06.11.2020


З радістю повідомляємо, що у нас з’явилася можливість розмитнювати вантаж категорії “не бренд” по суботах. Тому в суботу, також, буде видаватися вантаж, коли це буде можливо.
Також, в залежності від кількості вантажу і потреби, посилки будуть відвантажуватися на відділення Нова пошта тепер і по неділях. У неділю будемо відвантажувати посилки на ті відділення, з яких вони поїдуть по Україні в той самий день.
Також, внесені зміни в графік роботи онлайн-чату в вихідні дні: консультації будуть доступні з 10:00 до 18:00.

День Заснування КНР

25.09.2020


Шановні клієнти, з 1 по 8 жовтня в Китаї відзначають День Заснування КНР. У зв’язку з цим можливі такі зміни у відвантаженні вантажу:
— бренд — не буде відвантажуватися з 1 по 8 жовтня;
— небренд — буде відвантажуватися в міру можливості;
— 1-3 жовтня — вихідні дні.
Просимо врахувати в роботі.

Зміни в відвантаженні посилок на відділення НП

11.09.2020


Шановні клієнти, повідомляємо про зміни у відвантаженні посилок на відділення НП:
З сьогоднішнього дня (11.09.2020)
1. всі посилки, підтверджені в будні до 19:00 (СБ. До 17:00), будуть відвантажені на відділення НП в той же день.
2. для клієнтів, які бажають отримати посилку в день її відправлення: посилки, підтверджені до 19:00 на 6 відділення Нової пошти, можливо отримати в цей самий день після 20:00.

Зміни в роботі компанії “Нова пошта”

28.08.2020


Шановні клієнти!
З 1.10.2020 р. компанія “Нова пошта” зменшує ліміти по фінансовим операціям (післяплата). У зв’язку з цим послуга “Післяплата” буде доступна до тих пір, поки ліміт не буде вичерпаний. Після вичерпання ліміту функція “Післяплата” буде відключена до закінчення звітного періоду. У період, коли послуга “Післяплата” буде недоступна, Ви можете використовувати інші способи оплати (онлайн оплата Visa/MasterCard, Приват24).
Просимо врахувати в роботі.

Зміна формату адреси складу в Китаї

18.08.2020


Шановні клієнти, просимо звернути увагу і врахувати в роботі.
Змінився формат адреси складу в Китаї. Новий формат можете знайти в розділі “Як замовити“.
Прохання не вказувати адресу англійською мовою, вказувати тільки китайською.
Також, скоротився список рекомендованих служб доставки по Китаю (розділ “Як замовити“).

Відстеження відправлень по Україні

06.08.2020


Шановні клієнти, у зв’язку з частими технічними збоями в системі Нова пошта, може не спрацьовувати автоматично функція повернення посилки відправнику. Прохання (особливо до клієнтів, які користуються послугою дропшиппінг) самостійно відстежувати відправлення і повідомляти нам про необхідність здійснити повернення посилки відправнику після закінчення терміну безкоштовного зберігання посилки на відділенні Нова пошта. В іншому випадку Нова пошта буде нарахувати додаткову суму за зберігання посилок на відділенні. Надалі ця сума буде списана з Вашого рахунку.

Зміни в оформленні замовлень

20.07.2020


З 1 серпня 2020 року змінюється порядок оформлення замовлень:
– при оформленні замовлення страховка буде замовлена за замовчуванням. Клієнт за бажанням (з огляду на всі ризики) може від неї відмовитися на етапі формування замовлення, відключивши її у формі додавання замовлення.
– замовлення, які були додані нами автоматично через те, що замовлення не було оформлене клієнтом заздалегідь, будуть за замовчуванням оцінені в 50 юанів (1 трек-номер), і буде додана страховка (2%), яка складе 1 юань. За бажанням, на етапі додавання адреси до призначення позиціям статусу “Завантажено на рейс”, клієнт може змінити оціночну вартість вантажу з 50 юанів на бажану. Так як страховка не є обов’язковою, клієнт може відмовитися від автоматичного страхування посилки в подальшому (з огляду на всі ризики). Інформацію про те, як відмовитися від страховки автоматично доданих замовлень, можна уточнити в онлайн-чаті або по телефону.

Свято початку літа в Китаї

22.06.2020


У Китаї щорічно проходить Свято початку літа (端午节), свято човнів-драконів.
Вихідні дні в Китаї: 25, 26, 27 червня. У ці дні відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.

Також, у зв’язку з проведенням технічних робіт тимчасово може бути недоступна оплата посилки післяплатою. Просимо врахувати в роботі. Ви можете дочекатися, поки дана функція знову стане доступною, або можете використовувати інші способи оплати.

Оплата післяплатою

26.05.2020


Шановні клієнти, повідомляємо, що на цьому тижні в зв’язку з проведенням технічних робіт тимчасово може бути недоступна оплата посилки післяплатою. Просимо врахувати в роботі. Ви можете дочекатися, поки дана функція знову стане доступною, або можете використовувати інші способи оплати.

Травневі свята в Китаї і Україні

30.04.2020


Свято праці (День праці) в Китаї офіційно святкують з 1 по 5 травня включно. Склад в Китаї в цей період працює без вихідних. Відвантаження в аеропорт будуть проводитися по ситуації.
Відстежуйте інформацію по рейсам в особистому кабінеті.

У період свят в Україні склад в Києві працює згідно з графіком транспортних компаній:
«Нова пошта» – 01.05 – вивезення посилок зі складу в 17:00.

Консультації надаються у звичайному режимі.
Графік роботи може змінюватися за обставинами.

Свято поминання покійних в Китаї

02.04.2020


В період з 04.04 по 06.04 в Китаї свято поминання покійних. У зв’язку з цим, з 4 по 6 квітня відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.

Отримуйте посилки не виходячи з дому!

24.03.2020


Шановні клієнти!
З радістю повідомляємо, що доданий новий спосіб отримання посилок, а саме кур’єрська доставка «Нова пошта». Посилки можна отримати кур’єром без післяплати.
Тепер Ви зможете отримувати посилки не виходячи з дому без зайвих контактів.

Покращення сервісу, які неодмінно зроблять роботу з нами ще комфортнішою

17.10.2019


– Відправка з Китаю більш оперативна. Якщо Ви не встигли внести заявку в особистий кабінет до прибуття посилки на наш склад в Китаї, щоб не затримувати відправку ми зробимо це за Вас, якщо будемо на 100% впевнені, що посилка Ваша;
– Новий розділ «Калькулятор» для розрахунку вартості доставки з Китаю в Україну;
– Для Вашої зручності доданий пошук в розділ «Адреси»;
– Не потрібно щоразу вносити дані знову і знову. Додана можливість копіювати оформлене раніше замовлення;
– У мобільній версії з’явився пошук і фільтр у всіх розділах;
– В розділ “Запитання відповідь” додана навігація для зручного і швидкого пошуку потрібної відповіді.

Зберігання оригінальної упаковки в Китаї

02.10.2019


Шановні клієнти, з 03.10 оригінальні упаковки до замовлень, які оформлені автоматично, будуть зберігатися на складі 1 добу. Просимо своєчасно оформляти замовлення. Якщо з яких-небудь причин Ви не встигли сформувати замовлення, додавши послугу «Залишити оригінальну упаковку», прохання звертатися в день надходження посилки до нас на склад.