Правила

Правила роботи
 
Спілкування з продавцями, кур’єрами, переклад тексту, послуга вилучення заборонених до доставки компонентів з товарів, які надійшли на склад, вага посилок перед відправкою – не надається.
 
Формуйте замовлення вірно, вказуйте найменування, кількість, вартість товарів і інші побажання (інструкція в розділі «Як замовити»). Після оформлення замовлення можливості редагування / відміни замовлення немає. До отримання посилки на складі в Китаї у Вас є можливість звернутися в підтримку сайту з проханням додати / скасувати послугу, змінити кількість або скасувати замовлення. Трек-номер не редагується. Після отримання посилки на складі в Китаї замовлення не редагується і додаткові послуги не відміняються.
 
У разі несвоєчасного внесення замовлення в особистий кабінет, за правилами роботи компанії, якщо на посилці вірно вказано код клієнта, вантаж буде відправлений найближчим рейсом в Україну без надання додаткових послуг і без оригінальної упаковки.
У Вас є можливість додати послугу “Залишити оригінальну упаковку” за замовчуванням в розділі “Редагувати профіль”.
Максимальний термін зберігання посилок на складі в Китаї – 2 місяці. Зберігання посилок можливо тільки у випадках:
– коли товар не може бути доставлений в Україну (входить до переліку заборонених вантажів), і клієнт не надав адресу для відправлення посилки по Китаю;
– якщо посилка не визначена (немає інформації про приналежність посилки тому чи іншому клієнту).
По закінченню цього терміну посилка буде утилізована.
 
Якщо код клієнта не вказано на посилці і не створено замовлення, товар буде знаходитися на складі в Китаї до створення замовлення клієнтом і повторного сканування посилки співробітниками складу. Трек-номер посилки буде опублікований на форумі (за посиланням), де клієнт зможе самостійно знайти свою посилку.
 
ВАЖЛИВО!
У разі, якщо доставка по Китаю не оплачена відправником, посилка буде оплачуватися нами і прийматися на склад лише якщо ми зможемо її ідентифікувати на момент прийому, тобто якщо буде збережена хоч одна з наступних умов:
1. На посилці або в накладній вказаний код клієнта;
2. Клієнтом додане замовлення в нашу систему з даним трек-номером.
* У випадку, якщо жодна з вищеописаних умов не виконана, ми не будемо приймати посилку на склад.
 
При отриманні посилки на нашому складі, якщо оплата здійснюється за рахунок одержувача, ми оплачуємо і списуємо кошти з рахунку клієнта + 5% (згідно правил). Квитанцій ми не надаємо. Транспортна компанія без додаткових запитів квитанцій не надає, тому всі питання про вартість клієнт сам уточнює у відправника і транспортної компанії.
 
!!! У замовленнях, які додані нами Вам до кабінету, немає адреси одержувача. Ви маєте можливість додати адресу до моменту отримання товару в Україні. Якщо до цього моменту адреса не буде додана, система автоматично додасть ту адресу, яка встановлена ​​Вами як адреса за замовчуванням. Якщо ж адреса за замовчуванням не вибрана, то до позиції буде додано адресу останньої посилки. Це необхідно для того, щоб ми змогли укомплектувати товар у посилку.
* У самій посилці перед її підтвердженням у Вас буде можливість змінити адресу на потрібну.
 
Якщо Ваше замовлення знаходилося в статусі «Очікує рішення» і Ви «Погодилися» після встановленого часу відвантаження товару в аеропорт, товар буде вивезений на митницю на наступний день.
 
Термін доставки вантажу – залежить від категорії та зазначений в розділі “Тарифи”. Можливі затримки вильоту або затримки прибуття рейсів через погодні умови, технічний стан літака, відсутність необхідної кількості фрахту, перевірки на митницях або інші події, на які ми не впливаємо.
 
Вартість доставки розраховується по фактичній вазі. При отриманні великої кількості однотипного, об’ємного і / або товару, що дорого коштує, залишаємо за собою право розділити посилку на кілька частин.
 
Для досягнення вимог (167 кг в 1 м3) при авіа доставці вантаж ущільнюється, тому ми не несемо відповідальність за цілісність оригінальної упаковки, яка служить для збереження товару. Також, компанія має право запросити передоплату в розмірі 50% вартості доставки вантажу.
Об’ємна вага розраховується відповідно до формули:
довжина (см) * ширина (см) * висота (см) / 5000 = Об’ємна вага вантажу (кг)
 
Також, якщо Ваш вантаж відноситься до об’ємного, тобто його щільність менше 167 кг в 1 м3 (м’які іграшки, сумки, коробки і т.д.), перед їх відправкою до нас на склад, рекомендуємо уточнити можливість їх доставки, надавши посилання та габарити через особистий кабінет. При можливій доставці такого вантажу він може перебувати на складі до появи більш щільного вантажу. Це дозволить укомплектувати коробку досить щільно, щоб вантаж міг бути доставлений по фактичній вазі.
 
У разі невідповідності отриманого товару від продавця замовленню клієнта (колір, кількість, ін.), ми не несемо відповідальності за вміст посилки, якщо не було замовлено перевірки (докладніше в розділі «Тарифи»). При прийманні вантаж перевіряється тільки на відсутність в посилці заборонених до перевезення товарів.
 
При надходженні на склад товару, який відноситься до заборонених до ввезення в Україну, ми маємо право відмовити у наданні послуг та утилізувати товар. Претензії по товару і його доставці (конфіскації) не розглядаються.
 
Для перевірки характеристик товару в замовленні повинні бути присутніми: вірна кількість, колір, розмір, фото / діюче посилання на товар (за бажанням клієнта), в коментарі зазначається, що потрібно перевірити. Заміри надаються тільки при замовленні послуги «Фотозвіт з заміром».
 
Коментарі до замовлення враховуються тільки при виборі платних додаткових послуг.
 
У разі виникнення проблемних ситуацій з замовленням, для їх вирішення в обов’язковому порядку необхідно надати фото транспортної накладної по Китаю, де вказана адреса, одержувач, трек-номер і назва транспортної компанії, а також відео або фото-фіксацію моменту упаковки товару продавцем. Це обов’язкова умова, яка з’явилася через часті випадки надання продавцем одного трек-номера по Китаю кільком клієнтам.
 
Товар категорії «Не бренд» може бути застрахований за бажанням клієнта від втрати і конфіскації під час доставки з нашого складу в Китаї до нашого складу в Україні. Вантаж категорій «Бренд», «Електроніка», «Небезпечний вантаж» – страхується автоматично та страховка є обов’язковою. Замовлення, які були додані нами автоматично через те, що замовлення не було оформлено клієнтом заздалегідь, будуть за замовчуванням оцінені в 50 юанів (1 трек-номер), і буде додано страховку (3%). За бажанням, на етапі додавання адреси до призначення позиціям статусу “Завантажений на рейс” клієнт може змінити оцінну вартість вантажу з 50 юанів на бажану. До отримання посилки складом в Китаї і після відправки по Україні або по Китаю відповідальність за збереження посилки несе компанія-перевізник.
 
Якщо замовлення не внесене клієнтом до системи вчасно (тобто, якщо Вами не додане замовлення в кабінет до моменту його прибуття на склад в Китаї), то у випадку настання страхового випадку (втрати замовлення з будь-яких причин), компанія компенсовує лише суму в розмірі 50 юаней (сума автоматичного страхування посилки, якщо вона попередньо (до прибуття на склад в Китаї) не застрахована клієнтом на більшу).
 
Всі посилки, відправлені Новою поштою без післяплати, автоматично страхуються на 200 гривень. Посилки, відправлені з післяплатою, страхуються на суму післяплати. У разі виникнення спірних ситуацій по відправленим по Україні посилкам, компанія Нова пошта може компенсувати тільки суму, на яку посилка була застрахована. Дана сума буде зарахована на рахунок Вашого кабінету для погашення Вашої заборгованості за надані нами послуги. Рекомендуємо страхувати посилки на більшу суму, звернувшись до нас до підтвердження, або збільшувати суму післяплати.
 
Скасування послуги страховки можлива тільки до отримання статусу товару «Перевірено», тобто до відправки товару з нашого складу в Китаї.
 
Правила на митниці змінюються дуже часто, тому перед відправкою вантажу на наш склад, рекомендуємо уточнювати можливість доставки товару в Україну (список товарів дивіться в розділі «Запитання відповідь»). Після перевірки товару, в разі наявності заборонених компонентів, які не зможемо доставити, потрібно буде надати адресу іншого перевізника в Китаї. При зверненні з питанням про можливість доставки товару ми не можемо надати на 100% точну відповідь, так як не всі продавці нам надають повну інформацію про товар. Точну відповідь буде надано після фізичного отримання посилки на складі. При відмові митниці в доставці (після нашого дозволу) ми відповідальності не несемо.

 
У разі відправлення нам годинників з батарейками (якщо продавець їх не вийняв), ми за замовчуванням виймаємо батарейки (якщо це можливо). Просимо враховувати в роботі.
 
У разі відправлення товару назад продавцеві або на інший склад в Китаї вказуйте повну інформацію (адреса, ім’я, телефон, Ваш нік / логін для продавця або код клієнта для іншої транспортної компанії). Відправка по Китаю здійснюється лише за рахунок відправника (комісія 5% від вартості доставки) та тільки після оплати виставленного рахунку за доставку по Китаю. Фото накладної буде надано в розділі «Повідомлення» (трек-номер знаходиться під штрих-кодом). Вартість за доставку розраховує транспортна компанія, ми не впливаємо на її тарифи. Після відправлення посилки з Китаю за рахунок клієнта в особистому кабінеті з’явиться сума за доставку, яку потрібно буде сплатити. Транспортна компанія без додаткових запитів квитанцій не надає, тому всі питання про вартість клієнт сам уточнює у відправника і транспортної компанії.
 
*За умови, що на момент відправлення посилки немає інших неоплачених рахунків.
 
У разі, якщо продавець відмовляється отримати посилку, посилка повертається нам на склад, після чого вартість доставки в обидві сторони списується з клієнта (квитанцій по оплаті доставки не надаємо). Щоб уникнути таких ситуацій, просимо заздалегідь домовлятися з продавцем / одержувачем.
 
Посилка формується на адресу, вказану в замовленні. Якщо Вам потрібно відправити дві посилки різним одержувачам, формуйте їх окремими позиціями / замовленнями (докладніше в розділі «Як замовити»). Вага окремих позицій не надається. При об’єднанні посилки не перезважуємо.
 
Після підтвердження посилки перевіряйте, будь ласка, статус посилки «Підтверджена», спосіб оплати: авто оплата або післяплата (суму до сплати), адресу, ім’я, контакти одержувача. Якщо посилка в статусі «Відправлена клієнту», вже немає можливості вносити зміни, посилка буде відправлена згідно з регламентом роботи складу. Будьте уважні!
 
По закінченню безкоштовного терміну зберігання посилки у відділенні транспортної компанії в Україні, вона автоматично повертається до нас на склад. Клієнт повинен сплатити транспортні витрати за доставку в обидві сторони (квитанції не надаємо). Посилка буде перебувати в статусі «Очікує оплати». Ви зможете відправити її повторно по Україні, підтвердивши відправку в особистому кабінеті (розділ «Посилки»).
 
У разі виявлення нестачі товару під час отримання посилки в Україні, може бути надана відео-фіксація вантажу безкоштовно при дотриманні двох умов одночасно:
– своєчасне оформлення замовлення в особистому кабінеті;
– замовлення додаткових платних послуг.
В інших випадках ця послуга платна, вартістю 20 юанів.
При несвоєчасному оформленні замовлення на нашому сайті, необхідно надати відео або фото упаковки товару від продавця.
 
Публічна оферта і публічний договір про надання посередницьких послуг з доставки товару «Договір Оферти».
 
Рекомендації:
 
Щоб уникнути помилок, просимо Вас закривати угоду з продавцем тільки після отримання посилки в Україні.
 
Порядок отримання товару:
 
1. Провести зважування посилки, щоб переконатися, що її вага відповідає вазі, яку Ви оплатили.
 
2. Візуально перевірити цілісність упаковки посилки.
 
3. Перевірити вміст посилки на наявність пошкоджень і нестачі.
 
* Підпис в накладній транспортної компанії в момент отримання посилки в Україні є фактом відсутності претензій з Вашої сторони як до транспортної компанії, так і до нашої компанії. Тому при отриманні посилки в обов’язковому порядку необхідно оглянути її вміст і в разі виникнення невідповідностей разом з представником транспортної компанії має бути складений «Акт прийому-передачі».
 
* Протягом 24 годин з моменту отримання посилки звернутися через систему внутрішніх повідомлень сайту і повідомити про даний випадок..
 
* Претензії по товару розглядаються тільки при наданні Вами «Акту прийому-передачі», складеного в присутності співробітника поштово-кур’єрської служби.