День Заснування КНР
27.09.2023
Шановні клієнти!
З 1 по 7 жовтня в Китаї відзначають День Заснування КНР. У зв’язку з цим з 01.10 по 07.10 відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
В цей період склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.
Сall-центр та склад в Україні працюють у звичайному режимі.
Просимо врахувати в роботі. Дякуємо.
Відновлення швидкої доставки з Китаю – від 3-х днів
05.08.2024
Шановні клієнти, повідомляємо Вам про відновлення швидкого маршруту для доставки небрендових безпечних товарів. Тепер знову, як і раніше, повертаємося до швидкості доставки від 3-х днів та щоденних відвантажень (крім неділі та святкових днів).
Сьогодні (05.08) видаємо рейс 4423, який розмитнений в перший робочий день, але фактично він вилетів з Китаю 31.07 та прибув до України вранці 3.08 (субота). Також сьогодні видаємо рейс 4424, який вилетів з Китаю 1.08 та на ранок 5.08 вже в Києві.
Дякуємо Вам за підтримку в період відновлення даного маршруту.
Працюємо над покращенням термінів доставки брендового товару.
Інформація про доставку вантажів
15.05.2024
Шановні клієнти, на даний час на різних етапах доставки вантажів відбуваються ретельні перевірки, що призводить до збільшення термінів доставки. Це стосується всіх категорій вантажів.
Просимо враховувати це в роботі, дякуємо.
Нові умови НП для отримання післяплат для бізнесу
27.04.2024
Шановні клієнти, доводимо до Вашого відома наступну інформацію:
Нова пошта ввела нові умови для отримання післяплат для бізнесу, які включають в себе зміну розміру комісії.
З умовами Ви можете ознайомитися за посиланням (https://novapay.ua/pisljaplata-na-rahunok/).
Нова пошта пропонує 2 тарифи: стандартний та розподілений.
Ми обрали тариний план “Розподілений”. Згідно нових умов, комісія за оплату посилки післяплатою різна в залежності від способу, яким Ви розрахуєтесь. Але з нашої сторони технічно неможливо відстежити спосіб оплати та налаштувати різну комісію, оскільки розрахунок буде проводитися не на нашому сайті, а вже безпосередньо з Новою поштою. Тому буде нарахована додаткова комісія на післяплату, яка буде однаковою незалежно від способу розрахунку з Новою поштою і буде складати 1,65% (але не менше 1 грн.). Тобто, післяплата буде зарахована на суму меншу на 1,65% (або на 1 грн.). Також, при отриманні посилки додатково Нова пошта нараховує комісію отримувачу в розмірі 2% + 20 грн..
Якщо Вам не підходить даний спосіб оплати, Ви завжди можете обрати інший спосіб з запропонованих на сайті.
Дякуємо за розуміння!
Травневі свята в Китаї
25.04.2024
Шановні клієнти! Інформуємо Вас про наближення травневих свят в Китаї.
Свято праці (День праці) в Китаї офіційно святкують з 1 по 5 травня включно. Відвантаження в аеропорт в цей період проводитися не будуть.
Цінмін в Китаї
26.03.2024
Шановні клієнти!
В період з 04.04 по 07.04 в Китаї проходить свято Цінмін (поминання покійних). У зв’язку з цим, з 4 по 7 квітня відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
Склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.
Дякуємо!
Увага! Змінюються тарифи на доставку та розмір страховки
01.02.2024
Шановні клієнти!
За останні два роки різні складові собівартості послуг доставки поступово зростали. Тому для продовження можливості надання Вам послуг з доставки вантажів, ми змушені підняти тарифи на доставку на 0,5 долара за кілограм та змінити розмір страхового збору з 2% на 3 % (для не бренду страхування за бажанням клієнта).
Нові умови доставки починають діяти на вантажі, які почнуть надходити на склад в Китаї з 9.02.2024 .
Дякуємо за розуміння.
Графік роботи на Китайський Новий рік 2024
08.01.2024
У період святкування Китайського Нового року компанія Fastway буде працювати за графіком:
— 08.02.2024 – останній день прийому вантажів на складі в Китаї;
— 17.02.2024 – початок прийому та обробки вантажів на складі в Китаї;
Плануємо:
* не бренд – крайнє відвантаження перед святами – 08.02, перше відвантаження після свят – 18.02.
* бренд – крайнє відвантаження – 31.01, перше – з 18.02.
— консультації будуть надаватися у звичайному режимі;
— склад в Україні буде працювати по мірі необхідності.
* Графік може корегуватися відповідно до графіка роботи митних органів та поштових служб.
Графік роботи в новорічні свята
26.12.2023
Склад в Китаї:
31.12, 01.01 — вихідні.
Склад в Києві:
31.12,01.01 — вихідні.
Сall-центр:
01.01 — вихідний.
*Графік може бути змінений, оскільки залежить від роботи митних та поштових служб.
Інформація по доставці бренду
20.12.2023
Шановні клієнти! Інформуємо Вас про ситуацію, яка склалася з рейсами з брендовим товаром, які рухалися транзитом через Польщу в період блокування польсько-українського кордону польською стороною.
Ситуація наступна: блокування кордону продовжується, транзитний час переміщення вантажу по території Польщі завершився, подовження транзитного часу знаходження даного вантажу неможливе та небезпечне. Єдине можливе рішення в даній ситуації, яке б не допустило втрати вантажу, є повернення даних рейсів назад до Китаю, їх переоформлення та відправлення резервним маршрутом.
Процес вже розпочався, частина вантажу вже прибула до Китаю і буде відправлена найближчим брендовим рейсом резервного маршруту. Товари у Вашому замовленні змінять номер рейсу в даному випадку. Частина вантажу ще знаходиться в Польщі і після завершення митних процедур буде повернута до Китаю з подальшою відправкою в Україну.
В будь-яких позаштатних ситуаціях з брендовим товаром для нас є головним завданням не допустити втрати вантажу, не зважаючи на часові та фінансові втрати. На даний час, так як вже частина вантажу повернулася до Китаю, нам це вдається.
Розуміючи всю складність доставки даної категорії вантажів та з огляду умов роботи з брендом (з якими Ви погодилися при оформленні замовлення), просимо Вас з розумінням ставитися до подібних ситуацій, які неможливо виключити при роботі з даним товаром, та просимо Вас бути відповідальними стосовно страхування брендового товару. Страхування є обов’язковим і у випадках втрати вантажу ми гарантуємо клієнтам виплату повної страхової суми, яка зазначена в замовленні.
Після нормалізації транзиту в Польщі ми знову повернемося до даного маршруту, як більш оптимального та швидкого, про що Вас додатково проінформуємо.
Дякуємо за Вашу довіру і розуміння.
Інформація по доставці бренду
28.11.2023
Шановні клієнти!
У зв’язку з ситуацією на польскому кордоні основна частина бренду, яка зараз в процесі доставки, затримується. Працюємо над пришвидшенням вирішення питання.
По новому брендовому вантажу, який прибув на склад Китаї, ми прийняли рішення відправляти старим (попереднім) маршрутом. Рішення прийняте для того, щоб він не очікував, поки ситуація в Польщі буде вирішена, оскільки ми не знаємо коли це відбудеться. Найближчим часом (протягом декількох днів) все буде відвантажено зі складу в Китаї та буде відправлено декількома рейсами.
Просимо очікувати. Дякуємо.
День Заснування КНР
25.09.2023
Шановні клієнти!
З 29 вересня по 6 жовтня в Китаї відзначають День Заснування КНР. У зв’язку з цим з 29.09 по 06.10 відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
В цей період склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.
Сall-центр та склад в Україні працюють у звичайному режимі.
Просимо врахувати в роботі. Дякуємо.
Запуск нового маршруту для доставки брендових товарів
02.08.2023
Шановні клієнти!
Повідомляємо Вам про запуск нового маршруту для доставки брендових товарів з Китаю. Даний маршрут дозволяє прискорити швидкість доставки та збільшити кількість відвантажень на тиждень. Максимальний термін доставки отриманих рейсів склав 19 календарних днів з моменту вильоту, мінімальний – 7 днів, середній – 13 днів.
В перший тиждень відвантаження бренду по новому маршруту було відправлено 4 рейси, у другий тиждень – 4 рейси, у третій тиждень – 3 рейси, і на цьому тижні поки відвантажено 2 рейси.
В подальшому плануємо вдосконалювати даний маршрут з метою скорочення термінів доставки та збільшення кількості рейсів на тиждень.
На даний маршрут не допускаються небезпечні товари (з батарейками, магнітами, рідинами, тощо) та вантажі, довжина яких становить понад 60 см. Брендові товари, які не можуть бути доставлені новим маршрутом, будуть доставлятися попереднім брендовим маршрутом для небезпечних та великогабаритних вантажів. Нагадуємо Вам про специфіку доставлення даної категорії вантажу, обов’язкове страхування товару та рекомендуємо ще раз ознайомитися з умовами доставки даної категорії в розділі “Тарифи”.
Фестиваль човнів-драконів в Китаї
21.06.2023
Шановні клієнти!
У зв’язку з проведенням фестивалю човнів-драконів, в Китаї 22 та 23 червня святкові дні. В ці дні склад буде продовжувати роботу з приймання та обробки вантажів, але відвантаження в аеропорт не будуть здійснюватися.
З 24 червня все за стандартним графіком.
Графік роботи на Свято праці (День праці) в Китаї
24.04.2023
З 29.04 по 02.05 – вихідні дні в Китаї, прийом і відправка вантажів здійснюватися не будуть.
03.05 – склад відновлює роботу.
04.05 – перше відвантаження в аеропорт.
Відстежуйте інформацію по рейсам в особистому кабінеті.
Графік роботи може змінюватися відповідно до обставин.
Відновлення швидкої доставки з Китаю
06.02.2023
Шановні клієнти, напередодні Китайського нового року (з 14.01) ми почали відвантажувати небрендові товари новим маршрутом, також, відновили щоденні відвантаження даних товарів (кожного робочого дня, крім неділі та святкових днів).
Мінімальний термін доставки нового маршруту склав 4 дні (рейс 3654), максимальний 16 днів, середній 10 днів.
Перший рейс (3660) після китайського НР, відвантажений 31.01, вже сьогодні зранку у Києві – термін склав 6 днів, після розмитнення будемо надавати вагу.
В щоденне відвантаження потрапляє товар, який надходить в день відвантаження та оброблений складом до 16-00. Як правило це всі товари, по яким відсутні уточнення до клієнта. Тому Ваш товар знаходиться мінімальний час на нашому складі у Китаї, і, як правило, в день його отримання обробляється та відвантажується в аеропорт.
Даним маршрутом доставляємо небрендові товари без рідин, магнітів, батарей, довжиною до 60 см.
Продовжуємо роботу над розробкою маршрутів для інших товарів. Дякуємо Вам.
Зміна адреси складу в Китаї
19.01.2023
Шановні клієнти, після китайського нового року змінюється локація складу в Китаї. Просимо прийняти до уваги та внести необхідні корективи в роботу. Дякуємо.
Нова адреса складу в Китаї: 北京市朝阳区常营镇万象新天四区底商777库房(КОД КЛІЄНТА)
Поштовий індекс: 100024
Одержувач: 付佳
Номер телефону: 17301865185
РЕКОМЕНДУЄМО! Замовлення, викуплені з 20.01.2023, вже направляти на новий склад в Китаї, щоб уникнути часових втрат на пересилку по Китаю.
Вантаж , який буде надходити на стару адресу до 30.01.2023 буде переміщатися на новий склад в Китаї за наш рахунок. З 31.01 не несемо відповідальність за вантаж, який буде надходити на стару адресу складу.
Графік роботи в новорічні свята в Україні та на Китайський Новий рік 2023
28.12.2022
Шановні клієнти!
Під час новорічних свят в Україні та в період святкування Китайського Нового року компанія Fastway буде працювати за звичайним графіком, БЕЗ ВИХІДНИХ:
– консультації будуть надаватися у звичайному режимі;
– склад в Китаї буде приймати посилки та буде відвантажувати їх для відправки в Україну по мірі роботи кур’єрів та аеропотів в Китаї;
– склад в Україні буде працювати згідно графіка роботи поштових служб та по мірі необхідності.
День Заснування КНР
27.09.2022
Шановні клієнти!
З 1 по 7 жовтня в Китаї відзначають День Заснування КНР. У зв’язку з цим з 1 по 7 жовтня відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
В цей період склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.
Сall-центр та склад в Україні працюють у звичайному режимі.
Просимо врахувати в роботі. Дякуємо.
Покращення термінів доставки небрендового вантажу
03.09.2022
Шановні клієнти!
Раді Вас повідомити, що ми запустили новий, більш швидкий, маршрут для небрендових товарів. Вчора ми вже отримали перший рейс 3553, термін доставки склав 10 повних календарних днів. Від сьогодні весь небренд буде відправлятися цим новим маршрутом. Поки планується 2-3 рейси на тиждень з небрендом. Також, даний маршрут буде вдосконалюватися з метою скорочення терміну доставки. Дякуємо Вам.
Відновлення перевезення вантажу категорії “бренд”
29.06.2022
Шановні клієнти!
Нам вдалося реалізувати безпечний варіант доставки бренду в період війни. Перші вантажі з брендом вже видаємо. Тому оголошуємо про відновлення доставки бренду. Тариф, по якому ми можемо його зараз перевозити становить 24 дол. за кг.. Бренд, який надходитиме на склад у Китаї з 4.07.2022, буде відправлятися по новому тарифу. Термін доставки за новим маршрутом становить орієнтовно 2-3 тижні з моменту вильоту. Після перемоги і відкриття повітряного простору України, докладемо усіх зусиль для повернення попередніх термінів доставки і вартості бренду.
Дякуємо за розуміння та підтримку!
Шановні клієнти, інформуємо Вас про ситуацію з доставкою вантажів з Китаю на даний час
27.06.2022
У зв’язку з поверненням мита і ПДВ на імпортні товари та розмитнення авто з 1 липня 2022 року, на усіх пунктах пропуску на кордоні Польщі з Україною з минулого тижня утворилися великі черги на проходження митного оформлення. Також, зросла кількість гуманітарних вантажів, які оформлюються позачергово. На даний час на кордоні з Польщею очікуємо на митне оформлення шести рейсів з не брендом.
Не зважаючи на усі виклики та складнощі доставки вантажів в період війни, ми розробляємо альтернативний маршрут з кращими термінами доставки не бренду та з частішими відвантаженнями зі складу в Китаї. Новий маршрут дозволить скоротити час доставки не бренду в 2-3 рази. Зараз відбувається тестування маршруту з неклієнтським вантажем. Прогнозуємо запуск даного маршруту з наступного місяця. Як тільки пропозиція буде готова, одразу Вас повідомимо.
По бренду ситуація наступна: як повідомлялося раніше, ми продовжили роботу над пошуком безпечних варіантів доставки бренду. Було розроблено та протестовано три маршрути для доставки бренду, ми обрали оптимальний і після тестових відправлень були відвантажені бренди, які знаходилися на складі. З минулого тижня вже почалася видача бренду і продовжилися нові відвантаження з Китаю з брендом. Нові терміни та умови доставки брендів додатково повідомимо.
Дякуємо за розуміння та підтримку!
Відновлюємо відправлення з Китаю!
01.04.2022
Шановні клієнти!
Під час воєнного стану, у зв’язку з закриттям повітряного простору України, нами розроблялися альтернативні варіанти доставки вантажу, проводилися їх тестування. Результати тестових відправлень показують терміни 3-5 днів з моменту вильоту літаком з Китаю до країн Європейського Союзу та до 7 днів наземним транспортом з країн ЄС до України з розмитненням на Західній регіональній митниці. Тому від сьогодні (01.04.2022), ми відновлюємо відправлення з Китаю не брендових товарів. Вже готуються до відправлення три рейси з товарами, які знаходяться на складі у Китаї.
Так як маршрут пролягає через Європу, доставка бренду поки неможлива, але ми продовжуємо пошук варіантів його безпечної доставки і повідомимо Вас, як тільки це стане можливим.
Не брендовий вантаж, який на момент початку війни знаходився на етапі доставки, наразі, перебуває на транзитних складах. Його переоформлення по законодавчо-юридичним нормам на нові маршрути поки неможливе, але ми продовжуємо вирішувати дану ситуацію.
Не зважаючи на здороження фрахту та витрат новими маршрутами, ми, поки це можливо, залишаємо тариф на доставку не бренда 17 дол. за кг основна група товарів (22 дол. електроніка). Видача вантажу буде здійснюватися по комерційному курсу дол/грн на момент зважування на складі у Києві.
Нагадуємо графік роботи служби підтримки:
Call centre – з понеділка по суботу – з 10:00 до 16:00.
Он-лайн чат – з понеділка по суботу – з 10:00 до 19:00.
Неділя – вихідний.
Також, повідомляємо, що склад у Кієві від 11.04.2022 буде здійснювати більш системне відвантаження посилок на Нову пошту. Склад буде працювати по мірі можливості, оскільки наші працівники залучені в тер. обороні та волонтерстві. Відвантаження підтверджених посилок буде здійснюватися о 16:00 (в день відвантаження) та протягом 1-3 днів після підтвердження.
Дякуємо за розуміння та підтримку.
Слава Україні!
Товари в наявності на складі в Україні
27.01.2022
Шановні клієнти!
На складі в Україні в наявності є товари наступних категорій:
– жіночий одяг, чоловічий одяг, взуття, сумки, товари для дітей, для тварин, для дому, для рукоділля, для рибалки, канцелярія, товари для авто, електроніка.
Дані товари можна забрати, оплативши тільки за доставку з Китаю до України. Товари відносяться до різних категорій вантажу (бренд, не бренд, електроніка), але доставка буде рахуватися по одному тарифу 17 дол./кг..
Переглянути товари можна за посиланням >>Товари в наявності на складі. Для формування посилки з обраними товарами, просимо через розділ “Повідомлення” надсилати список артикулів. Посилки просимо формувати від 5 кг. Для клієнтів, у яких немає активних посилок, відправка можлива лише при онлайн оплаті.
Так як в приоритеті обробка Ваших замовлень, збір посилок із залишками на складі буде проводитися в другу чергу, по мірі наявності вільного часу на складі в Україні (на протязі тижня).
Просимо уважно обирати товари, враховуючи їх вагу. Після формування посилки переукомплектовуватися не будуть. Дякуємо за розуміння.
Зміна адреси складу в Китаї
07.01.2022
Шановні клієнти, у зв’язку з розширенням, зміною логістичних маршрутів та з метою прискорення оборобки вантажів буде змінено локацію складу в Китаї.
Нова адреса складу в Китаї: 付佳 17301865185 北京市朝阳区常营镇东方华瑞北区一层A110室。
До 14.01.2022 (включно) вантаж буде прийматися і відправлятися зі старої адреси.
З 15.01.2022 по 17.01.2022 – вантаж відправлятися не буде, склад переїжджає.
З 18.01.2022 відправлення вже будуть здійснюватися з нового складу в Китаї.
РЕКОМЕНДУЄМО! Замовлення, викуплені з 11.01.2022, вже направляти на новий склад в Китаї, щоб уникнути часових втрат на пересилку по Китаю.
Увага! Вантаж , який буде надходити на стару адресу з 15.01 по 20.01 буде переміщатися на новий склад в Китаї за наш рахунок. З 21.01 не несемо відповідальність за вантаж, який буде надходити на стару адресу складу.
График работы на Китайский Новый год 2022
07.01.2022
В период празднования Китайского Нового года компания Fastway будет работать по графику:
– 26.01.2022 – последний день приема грузов на складе в Китае;
– 11.02.2021 – начало приема и обработки грузов на складе;
— консультации будут предоставляться в обычном режиме;
— склад в Украине будет работать по мере необходимости.
Возобновление работы с брендом
29.12.2021
Уважаемые клиенты!
Рады сообщить о возобновлении работы с брендом.
Приняв решение отправить нам на склад груз категории “бренд” Вы понимаете следующие риски и соглашаетесь с ними:
1. в силу различных обстоятельств данная категория груза может проходить таможенное оформление дольше обычного, как в Китае, так и в Украине;
2. возможна ситуация, когда для данного груза может не хватать фрахта, в связи с чем доставка такой категории может быть ограничена;
3. товар категории “бренд” может быть конфискован или утерян при доставке, поэтому рекомендуем указывать реальную стоимость товара для его последующего страхования. В случае утери или конфискации производится компенсация только той суммы, на которую товар был застрахован. Выплата страховки возможна и производится после установления факта конфискации/утери груза;
4. на любом этапе доставки груз категории “бренд” может быть остановлен компетентными службами. В таком случае возврат товар в Китай и по Китаю осуществляется за счет клиента.
В случае наступления какого-либо из случаев, претензии по ним не принимаются и не могут выступать предметом спора.
!!! Просим учесть в работе:
– тариф на доставку бренда – 22 дол. за кг.
– товары с логотипом Apple не доставляем.
– если фрахта для доставки данного груза будет недостаточно, компания может приостановить или ограничить прием бренда, о чем дополнительно уведомит клиентов.
– если клиент не соблюдает вышеописанные условия, компания в одностороннем порядке имеет право прекратить с ним сотрудничество.
График работы в новогодние праздники
16.12.2021
Склад в Китае:
31.12 — планируется последняя отгрузка в аэропорт.
01.01, 02.01 – выходные, посылки не будут приниматься на складе.
01.01-03.01 – отгрузки на таможню осуществляться не будут.
Склад в Киеве (согласно графику почтовых служб):
31.12 — до 17:00
01.01, 02.01, 07.01 — выходные, посылки отправляться не будут.
Сall-центр:
31.12 — 10:00-16:00, онлайн-чат – до 21:00
01.01, 02.01 — консультацию можно получить в онлайн-чате с 12:00 до 16:00.
*График может быть изменен, поскольку зависит от работы таможенных и почтовых служб.
Зміна тарифів
18.10.2021
Шановні клієнти!
На ринку авіаперевезень, з початку вересня, значно подорожчали тарифи на доставку. Ми тримали діючі тарифи максимально довго без змін, але такої можливості вже не має. Тому на весь новий вантаж категорії не бренд, який надходитиме з 23.10.2021 на наш склад в Китаї, буде діяти новий тариф 17 дол. за кг. На бренд 22 дол. за кг.
14-17 жовтня святкові дні в Україні
14.10.2021
Шановні клієнти!
З 14 по 17 жовтня святкові дні в Україні.
У зв’язку з державними вихідними не весь вантаж, який прилетів в Україну, ми в цей період зможемо видати.
Інформація по доставці з Китаю
11.10.2021
Шановні клієнти!
Від сьогодні (11.10) в аеропорту Шанхая зняті карантинні обмеження. Відповідно, на цьому тижні відновиться швидкість обробки та вильотів всіх небрендових товарів.
По бренду ситуація наступна:
– його накопичилася надмірна кількість за рахунок відмови більшості карго компаній з вересня місяця його доставляти в Україну. Відповідно, їх клієнти цей вантаж перенаправили до нас. Також накопичення вантажу відбулося через те, що в період свят бренд не відвантажувався, а наш склад працював на прийом вантажу.
З іншого боку спостерігається недостатня кількість фрахту для вивезення даної категорії вантажу.
У зв’язку з цим нами прийняте рішення призупинити приймання нового бренду до моменту вивезення вже накопиченого.
Просимо Вас не надсилати новий бренд на наш склад до наступного повідомлення. Дякуємо.
День Заснування КНР
29.09.2021
Шановні клієнти!
З 1 по 7 жовтня в Китаї відзначають День Заснування КНР. У зв’язку з цим з 1 по 7 жовтня відвантаження в аеропорт проводитися не будуть.
В цей період склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу.
Сall-центр та склад в Україні працюють у звичайному режимі.
Просимо врахувати в роботі.
Інформація про вильотам з Китаю
18.09.2021
Шановні клієнти, в аеропорту Шанхая продовжуються спостерігатися затримки в оформленні вантажів та вильоті рейсів. На даний час це зумовлено низкою таких чинників:
1. Продовження карантинного періоду та запобіжних заходів розповсюдження COVID-19, які впливають на пропускну здатність аеропорту Шанхая.
2. Негативні наслідки нещодавнього тайфуну Чанту, які призвели до тимчасового закриття аеропорту Шанхай.
3. Високий сезон, значне збільшення кількості вантажів і, як наслідок, відсутність необхідної кількості рейсів – затримки вильотів.
4. Наближення свят в Китаї 19, 20, 21 вересня та 1-7 жовтня, що призводить до збільшення кількості перевірок вантажів. У святкові дні аеропорт обробку вантажів проводити не буде.
Затримки в оформленні та вильоті рейсів з не брендом менші, порівняно з брендом/електронікою. Також, у зв’язку з додатковими перевірками на передодні свят, ризики при доставці брендів/електроніки зростають, тому ми просимо клієнтів враховувати це при відправленні до нас брендових товарів/електроніки і наполегливо рекомендуємо страхувати товар на повну його вартість.
Ми продовжуємо робити все можливе для прискорення всіх етапів доставки вантажів. Дякуємо.
Свято Чжунцю в Китаї
18.09.2021
Шановні клієнти, у зв’язку зі святом Чжунцю в Китаї, яке буде проходити з 19 по 21 вересня, склад в Китаї буде працювати лише на прийом вантажу. Відвантаження в аеропорт проводитися не будуть у зв’язку з вихідними.
Інформація про вильотам з Китаю
11.09.2021
Шановні клієнти!
Обмеження та додаткові обов’язкові карантинні заходи, введені в аеропорту Шанхаю, які впливають на пропускну здатність аеропорту, подовжені на тиждень до 17 вересня. Це продовжує спричиняти затримки в оформленні та підготовці до вильоту вантажів. Деяка частина рейсів вже оформлюється та вилітає швидко, але більшість вантажів ще оформлюються з затримками. Ми розраховуємо на скасування обмежень 17 вересня та робимо усе можливе, щоб більшість рейсів оформлювалися/вилітали швидше. Дякуємо.
Інформація про вильотам з Китаю
03.09.2021
Шановні клієнти!
У зв’язку зі зміною в Шанхаї епідеміологічної ситуації по COVID-19, в аеропорту Шанхаю введені додаткові обов’язкові карантинні заходи, які впливають на пропускну здатність аеропорту. Це спричиняє затримки в оформленні та підготовці до вильоту вантажів. Можливість скасування даних заходів буде розглядатися 10 вересня. Просимо врахувати це в роботі. У разі скасування даних заходів раніше та відновленні швидкості обробки вантажі в аеропорту Шанхая ми Вас додатково повідомимо. Дякуємо.
Інформація про відвантаження посилок на Нову пошту
02.09.2021
Шановні клієнти!
Доводимо до Вашого відома, що посилки, відвантажені вчора (01.09) на 6 відділення Нової пошти, не були вчасно відправлені по Україні через зміни, які вводить Нова пошта у своїй роботі. Відділення не встигло впровадити ці зміни, що призвело до затримки в обробці посилок Новою поштою.
Від сьогодні (02.09) посилки будуть відвантажуватися на 13 відділення Нової пошти о 19:00. Посилки можна отримати день у день на 13 відділенні після 19:00.
Ми слідкуємо за ситуацією на 6 відділенні. Як тільки вона покращиться, відвантаження посилок на 6 відділення буде відновлено.
Праздник начала лета в Китае
08.06.2021
В Китае ежегодно проходит Праздник начала лета (端午节), праздник драконьих лодок (Дуаньу) официально с 12 по 14 июня.
Выходные дни на складе в Китае: 12 и 13 июня. В эти дни отгрузки в аэропорт производиться не будут.
Отгрузка бренда возобновляется с 15 июня.
Графік роботи на травневі свята
26.04.2021
Свято праці (День праці) в Китаї офіційно святкують з 1 по 5 травня включно. В цей період ми працюємо за наступним графіком:
З 1 по 3 травня – вихідні дні в Китаї, прийом і відправка вантажів здійснюватися не будуть.
Відвантаження в аеропорт будуть проводитися 4 та 5 травня по можливості.
Відстежуйте інформацію по рейсам в особистому кабінеті.
З 6 числа відновлюємо стандартний режим роботи.
У період свят в Україні склад в Києві працює згідно з графіком транспортних компаній:
«Нова пошта» – 01.05 та 03.05 – вивезення посилок зі складу о 17:00. 02.05 – вихідний.
Колл-центр:
1.05 та 2.05 – консультацію можна отримати з 18:00 до 22:00 через особистий кабінет
3.05 – консультацію можна отримати з 10:00 до 16:00 та з 18:00 до 22:00 в онлайн-чаті
4.05 та 10.05- колл-центр працює з 10:00 до 16:00, онлайн-чат до 22:00
9.05 – консультацію можна отримати з 10:00 до 16:00 в оналйн-чаті або через особистий кабінет
Графік роботи може змінюватися за обставинами.
Отправка по Китаю за счет отправителя
16.04.2021
Уважаемые клиенты, в случае отправки товара обратно продавцу или на другой склад в Китае с 16.04.2021 отправка по Китаю будет осуществляться только за счет отправителя и только после оплаты выставленного счета за доставку по Китаю. Изменения внесены с целью ускорить обработку таких запросов, поскольку тратится много времени на то, чтобы договориться с получателем об оплате посылки. Также, часто возникают случаи, когда даже после всех договоренностей получатель отказывается принять посылку за свой счет, и посылка возвращается нам на склад, что приводит к дополнительным денежным и временных затратам.
Благодарим за понимание.
Цинмин в Китае. Праздник поминовениях усопших
30.03.2021
В период с 03.04 по 05.04 в Китае праздник Цинмин (поминовение усопших). В связи с этим, с 3 по 5 апреля на складе в Китае выходные дни. Отгрузки в аэропорт в этот период производиться не будут.
С 06.04 работаем в обычном режиме.
Відновлення роботи після свят
24.02.2021
Шановні клієнти, інформуємо Вас про повне відновлення роботи після святкування китайського Нового року. Перші рейси 2657, 2658, 2659(бренд) були відвантажені в аеропорт в понеділок 22.02 ввечері і вранці 23.02. Вже пройшли всі необхідні етапи оформлення та вилетіли в Україну. Сьогодні, 24.02, ці рейси вже прибули в Україну, і після розмитнення будуть відвантажуватися на Нову пошту. Наступні вильоти теж відбуваються за планом і завтра очікується прибуття рейсів 2660, 2661, 2662 (бренд).
Дякуємо Вам.
Робота в Китайський Новий рік
18.02.2021
Шановні клієнти!
2.02.2021 ми планували зробити останні відправлення вантажів перед Китайським Новим роком. Але так, як після даної дати вантажі продовжили надходити, ми подовжили роботу складу і приймання вантажу до 8 числа включно, щоб жоден товар не залишився на складі на китайський новий рік. І з 3 по 8 лютого відвантажили додатково 8 рейсів, незважаючи на затримки в оформлені та доставці в даний період (початок свят в Китаї). Даний вантаж вже доставлений.
Відповідно, ми плануємо розпочати обробку та відправлення вантажів якнайшвидше, щойно з’явиться така можливість на митниці та в логістиці. Склад в Китаї розпочинає свою роботу з 20 лютого. Дякуємо Вам.
График работы на Китайский Новый год 2021
11.01.2021
В период празднования Китайского Нового года компания Fastway будет работать согласно следующего графика:
— 02.02.2021 — последний день приема грузов на складе в Китае;
— 11.02.2021-17.02.2021 — праздничные дни в Китае;
— С 23.02.2021 — склад в Китае работает в обычном режиме;
— консультации будут предоставляться в обычном режиме;
— склад в Украине будет работать по мере необходимости.
График работы в новогодние праздники
23.12.2020
Склад в Китае:
31.12 — планируется последняя отгрузка в аэропорт
01.01, 02.01 — выходной, прием и отправка грузов осуществляться не будут.
04.01 — планируется первая отгрузка в аэропорт
Склад в Киеве (согласно графика почтовых служб):
31.12 — до 17:00
01.01, 07.01 — выходной, посылки отправляться не будут
Сall-центр:
01.01 — выходной, консультацию можно получить в онлайн-чате с 10:00 до 20:00
02.01, 03.01 — консультацию можно получить в онлайн-чате с 10:00 до 16:00
*График может быть изменен, поскольку зависит от работы таможенных и почтовых служб.
Изменение тарифов
15.12.2020
Уважаемые клиенты!
С понедельника (21.12.2020.) действуют новые тарифы на доставку:
– не бренд – 15 дол. за 1 кг.
– бренд, электроніка – 18 дол. за 1 кг.
Повышение тарифов обусловлено высоким сезоном, подорожанием авиа фрахта для быстрой доставки.
Изменения в графике работы
06.11.2020
Рады сообщить, что у нас появилась возможность растамаживать груз категории “не бренд” по субботам. Поэтому в субботу, также, будет выдаваться груз, когда это будет возможно.
Также, в зависимости от количества груза и потребности, посылки будут отгружаться на отделения Нова пошта теперь и по воскресеньям. В воскресенье будем отгружать посылки на те отделения, с которых они уедут по Украине в тот же день.
Также, внесены изменения в график работы онлайн-чата в выходные дни: консультации будут доступны с 10:00 до 18:00.
День Образования КНР
25.09.2020
Уважаемые клиенты, с 1 по 8 октября в Китае отмечают День Образования КНР. В связи с этим возможны следующие изменения в отгрузке груза:
— бренд — не будет отгружаться с 1 по 8 октября;
— небренд — будет отгружаться по мере возможности;
— 1-3 октября — выходные дни.
Просим учесть в работе.
Изменения в отгрузке посылок на отделения НП
11.09.2020
Уважаемые клиенты, сообщаем об изменениях в отгрузке посылок на отделения НП:
С сегодняшнего дня (11.09.2020)
1. все посылки, подтвержденные в будни до 19:00 (СБ. до 17:00), будут отгружены на отделение НП в тот же день.
2. для клиентов, желающих получить посылку в день ее отправления: посылки, подтвержденные до 19:00 на 6 отделение Новой почты, возможно получить в этот же день после 20:00.
Изменения в работе компании “Нова пошта”
28.08.2020
Уважаемые клиенты!
С 1.10.2020 г. компания “Нова пошта” уменьшает лимиты по финансовым операциям (наложенный платеж). В связи с этим услуга “Наложенный платеж” будет доступна до тех пор, пока лимит не будет исчерпан. После исчерпания лимита функция “Наложенный платеж” будет отключена до окончания отчетного периода. В период, когда услуга “Наложенный платеж” будет недоступна, Вы можете использовать другие способы оплаты (онлайн оплата Visa/MasterCard, Приват24).
Просим учесть в работе.
Изменение формата адреса склада в Китае
18.08.2020
Уважаемые клиенты, просим обратить внимание и учесть в работе.
Изменился формат адреса склада в Китае. Новый формат можете найти в разделе “Как заказать“.
Убедительная просьба не указывать адрес на английском языке, указывать только на китайском.
Также, сократился список рекомендуемых служб доставки по Китаю (раздел “Как заказать“).
Отслеживание отправлений по Украине
06.08.2020
Уважаемые клиенты, в связи с частыми техническими сбоями в системе Нова пошта, может не срабатывать автоматически функция возврата посылки отправителю. Убедительная просьба (особенно к клиентам, использующим услугу дропшиппинга) самостоятельно отслеживать отправления и сообщать нам о необходимости осуществить возврат посылки отправителю по истечению срока бесплатного хранени посылки на отделении Нова пошта. В противном случае Нова пошта будет насчитывать дополнительную сумму за сбережение посылок на отделении. В дальнейшем эта сумма будет списана с Вашего счета.
Изменения в оформлении заказов
20.07.2020
С 1 августа 2020 года меняется порядок оформления заказов:
– при оформлении заказа страховка будет заказана по умолчанию. Клиент по желанию (учитывая все риски) может от нее отказаться на этапе формирования заказа, отключив ее в форме добавления заказа.
– заказы, которые были добавлены нами автоматически по причине того, что заказ не был оформлен клиентом заранее, будут по умолчанию оценены в 50 юаней (1 трек-номер), и будет добавлена страховка (2%), которая составит 1 юань. По желанию, на этапе добавления адреса до назначения позициям статуса “Загружен на рейс”, клиент может изменить оценочную стоимость груза с 50 юаней на желаемую. Так как страховка не является обязательной, клиент может отказаться от автоматического страхования посылки в дальнейшем (учитывая все риски). Информацию о том, как отказаться от страховки автоматически добавленных заказов, можно уточнить в онлайн-чате или по телефону.
Праздник начала лета в Китае
22.06.2020
В Китае ежегодно проходит Праздник начала лета (端午节), праздник драконьих лодок.
Выходные дни в Китае: 25, 26, 27 июня. В эти дни отгрузки в аэропорт производиться не будут.
Также, в связи с проведением технических работ временно может быть недоступна оплата посылки наложенным платежом. Просим учесть в работе. Вы можете дождаться, пока данная функция снова станет доступной, либо можете использовать другие способы оплаты.
Оплата наложенным платежом
26.05.2020
Уважаемые клиенты, сообщаем, что на этой неделе в связи с проведением технических работ временно может быть недоступна оплата посылки наложенным платежом. Просим учесть в работе. Вы можете дождаться, пока данная функция снова станет доступной, либо можете использовать другие способы оплаты.
Майские праздники в Китае и Украине
30.04.2020
Праздник труда (День труда) в Китае официально празднуют с 1 по 5 мая включительно. Склад в Китае в этот период работает без выходных. Отгрузки в аэропорт будут производиться по ситуации.
Отслеживайте информацию о рейсах в личном кабинете.
В период праздников в Украине склад в Киеве работает согласно графику транспортных компаний:
«Нова пошта» — 01.05 — вывоз посылок со склада в 17:00.
Консультации предоставляются в обычном режиме.
График работы может меняться по обстоятельствам.
Праздник поминовениях усопших в Китае
02.04.2020
В период с 04.04 по 06.04 в Китае праздник поминовения усопших. В связи с этим, с 4 по 6 апреля отгрузки в аэропорт производиться не будут.
Получайте посылки не выходя из дома!
24.03.2020
Уважаемые клиенты!
Рады сообщить, что добавлен новый способ получения посылок, а именно курьерская доставка «Нова пошта». Посылки можно получить курьером без наложенного платежа.
Теперь Вы сможете получать посылки не выходя из дома без лишних контактов.
Улучшениях сервиса, которые непременно сделают работу с нами еще комфортнее
17.10.2019
– Отправка из Китая еще более оперативная. Если Вы не успели внести заявку в личный кабинет до прибытия посылки на наш склад в Китае, чтобы не задерживать отправку мы сделаем это за Вас, если будем на 100% уверены, что посылка Ваша;
– Новый раздел «Калькулятор» для расчета стоимости доставки из Китая в Украину;
– Для Вашего удобства добавлен поиск в раздел «Адреса»;
– Не нужно каждый раз вносить данные снова и снова. Добавлена возможность копировать оформленный ранее заказ;
– В мобильной версии появился поиск и фильтр во всех разделах;
– В раздел “Вопрос ответ” добавлена навигация для удобного и быстрого поиска нужного ответа.
Хранение оригинальной упаковки в Китае
02.10.2019
Уважаемые клиенты, с 03.10 оригинальные упаковки к заказам, оформленным автоматически, будут храниться на складе 1 сутки. Просим своевременно оформлять заказы. Если по каким-либо причинам Вы не успели сформировать заказ, добавив услугу «Оставить оригинальную упаковку», просьба обращаться в день поступления посылки к нам на склад.